Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris_Buck schreef:Helaas. Valse hoop. Was 1 dagje beter door het weer denk ik. Gaat nu weer heel slecht. Zijn ogen zijn nu ook dik (nooit eerder gehad). Dus ja het gaat slechter dan ooit. Ik heb nog maar voor 3 keer (1,5 dag) korrels. Dus dat gaat m niet worden.....Ik geloof best dat er een bacterie zat, maar kennelijk heeft zijn proesten daar niets mee te maken. Ik vind het heel vervelend dat mijn therapeut zo zeker zo zeker van haar zaak is/doet. Des te groter is iedere keer de teleurstelling. Ik heb haar gebeld, hoop dat ze snel terug belt.
Iris_Buck schreef:Omdat ze heeft toegezegd nog een keer gratis te komen als hij niet zou opknappen. En omdat ik graag van haar wil horen hoe dit kan/wat er aan de hand is.
Iris_Buck schreef:Ja maar Sylvia zei dat het niet de pollen waren want zn allergiewaarden waren goed, maar dat het kwam door een bacterie in de darm (en hiervoor door een virus).
Iris_Buck schreef:Singasong, nee niet wijzer geworden helaas. Ik ga de behandeling bij mijn therapeut stoppen. Heb uitgebreid met haar gebeld. Ze wilde overigens ook meteen langs komen. Ze zegt dat ze dacht de oorzaak gevonden te hebben maar dat ze hier dus kennelijk naast zat. Dat er iets anders moet zijn en dat ze verder moet zoeken. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik had nu korrels voor die bacterie, maar ook een aantal symptoom bestrijders. Helaas hebben deze dus ook niets gedaan. Dus ook in nieuwe korrels op dat gebied heb ik geen vertrouwen. Ondertussen gaat het beroerd met Buck.