Energie gaat echt in verschillende flows. Ene dag kan hij genoeg energie hebben en de volgende dag(en) is hij niet vooruit te branden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A_nouk schreef:Erg gevoelige hoeven, met vlagen ontbreekt er veel energie, heeft flinke opstarten nodig wanneer we gaan rijden, met regelmaat zonder verkoudheid opgezette klieren, bespiering in de achterhand blijft wat achter ondanks gericht trainen en blijft ook wat slappig. Allemaal dingen die er wel bij zouden kunnen passen.
Fabster schreef:Ik ben even benieuwd naar mensen met een paard met ppid en hb. Was dat goed onder controle te houden? Ik loop al 3 maanden te klooien met mijn pony van 11. Nu laten testen op oa ppid (en alles wat er nog merr uit bloed te halen valt). Maar mocht er ppid uit komen, dan maak ik me echt zorgen. Bij mijn vorige pony was het echt dweilen met de kraan open. Dus ik ven erg geneigd om dat traject niet weer in te gaan. Maar ik hoop natuurlijk op succesverhalen...
Fabster schreef:Fabster schreef:Ik ben even benieuwd naar mensen met een paard met ppid en hb. Was dat goed onder controle te houden? Ik loop al 3 maanden te klooien met mijn pony van 11. Nu laten testen op oa ppid (en alles wat er nog merr uit bloed te halen valt). Maar mocht er ppid uit komen, dan maak ik me echt zorgen. Bij mijn vorige pony was het echt dweilen met de kraan open. Dus ik ven erg geneigd om dat traject niet weer in te gaan. Maar ik hoop natuurlijk op succesverhalen...
Ik probeer hem nog een keer. Anyone?
Fabster schreef:Fabster schreef:Ik ben even benieuwd naar mensen met een paard met ppid en hb. Was dat goed onder controle te houden? Ik loop al 3 maanden te klooien met mijn pony van 11. Nu laten testen op oa ppid (en alles wat er nog merr uit bloed te halen valt). Maar mocht er ppid uit komen, dan maak ik me echt zorgen. Bij mijn vorige pony was het echt dweilen met de kraan open. Dus ik ven erg geneigd om dat traject niet weer in te gaan. Maar ik hoop natuurlijk op succesverhalen...
Ik probeer hem nog een keer. Anyone?
Shanna schreef:Simongek, dat klinkt voor mij als koliek.. heb je hem al preventief een zandkuurtje gegeven?