Keek in de wei en zag staartharen omhoog staan.
Ik in paniek naar pony toe, was het de wind, haha

Hier vooralsnog rustig, nog geen deken op, verhaart als een tierelier, manen en staart groeien als kool.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mindim schreef:Ik begin te twijfelen aan de ZE bij mijn paard.
Hij heeft deze winter ook geschuurd. Vooral aan de manen. De lengte is er nog wel, maar aan de kant waar de manen niet hangen, heeft hij de manen aan de aanzet eraf geschuurd en ook de hals zelf heeft hij geschuurd. De staart niet, maar vinden we af en toe, plukken van een cm of 50.
Als je dus naar hem kijkt heeft hij mooie hangende manen met aan de bovenkant rechtopstaande haren.
Ik laat de da er maar bij komen.
Kan het luis zijn of mijt? Vorig jaar winter deed hij dit misschen ook wel, maar toen had hij toch al een fjordenkam en kan ik het gemist hebben. Ben een beetje wanhopig onderhand.
Auky schreef:atorka schreef:Klitten voorkomen onder een deken? Een van onze klanten gebruikt altijd een klein beetje Cowboy Magic, blijven de manen erg lang klit vrij terwijl ze toch onder de deken zitten.
Werkt absoluut, gebruik het ook eens in de zoveel tijd om het boeltje klitvrij te maken. Heerlijk spul!
yvonnedv schreef:Auky schreef:Werkt absoluut, gebruik het ook eens in de zoveel tijd om het boeltje klitvrij te maken. Heerlijk spul!
Bij de Action hebben ze Hegron haarserum voor 2,99 en dat schijnt dezelfde werking te hebben als de Cowboy Magic detangler.