Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trisca schreef:Ik weet het, heb mijn scriptie hierover geschreven (is per mail wel op te sturen), over het gehele immuunsysteem. Heeft een artikel van mij vorig jaar in de Hoefslag gestaan. Zei het voorzichtig omdat sommige mensen hier soms toch hele andere ideeen hebben en ik die niet voor het hoofd wilde stoten.
nanette_bokt schreef:Die schilfers heeft mijn paard ook, maar mijn shet heeft het ook, maar die heeft volgens mij geen exceem, ze jeukt nooit zo erg, alleen met haar kont tegen de kruiwagen maar ze is gewoon gekmaar betekenen die schilfers dat ze zomerexceem hebben? en hoe kun je het in de zomer zien?
carina schreef:Amigo_tje schreef:oliebol, dan zal het toch een 2-delige zijn?
Dan valt ie weg voor mij, de Sweet Itch Hoody. Ik wil er één uit 1 stuk, met vaste hals dus...
Voor de duidelijkheid. Als je de échte Sweet Itch Hoody hebt, de witte met oorgaten aan de hals, dan is dit een deken met een VASTE hals. De hals maak je onder de hals vast met klitteband, wat zo stevig zit dat ik mij niet kan voorstellen dat dat uit zichzelf los gaat.
Carina heeft deze deken dit zomerseizoen op gehad, en hij bevalt me prima! Is nog geen krasje op te zien, terwijl ze toch met 2 zéér slopende ruinen in de wei heeft gestaan.
Nikkii_Lisa schreef:Ze heeft trouwens 's zomers wel anti-biotica gehad. Een injectie tegen de jeuk, dit werkte erg goed, dit moest ik aanvullen met een poeder. Ik ben de naam even kwijt. Een wit poeder wat door het biks moest.
Nikkii_Lisa schreef:Laatst stond in de Bit een artikel over zomereczeem dat erfverlichting ook vliegen aantrekt. Nu staat ze langs huis maar hebben we toch de lichten gewoon uitgelaten.
angelax schreef:waar ga je hem bestellen?
bij ooteman was hij in de aanbieding maar niet de maat.
maar als je hem bestelt moet je volgens mij de maat weten voor de oortjes dat weet ik niet natuurlijk!
en asl hij niet past hoe zit het met terugsturen bestel hem in belgie waarschijnlijk
trisca schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=PETCLLXO
Ik heb hem gescand.. Als je op de foto's klikt maak je ze groter.
zweetvos schreef:Ik moet je eerlijk zeggen dat ik alleen die Extensive heb en dat ik t een hele fijne deken vind.Gewone deken:
- Extra staart bescherming.
- UV bestendig.
- Lucht circulerend
En de Extensive met als extra:
- Meervoudig verstelbaar
- Snel drogend materiaal
- verbeterde kwaliteit
- optimale passvorm
Is er al iemand die ervaring heeft met deze deken?
Het verschil is € 30-. Zijn de verbeteringen dit geld waard?