Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Wat vinden jullie dan extreem? Vriendin van me met een pony die zonder deken alles volledig stuk schuurt en door de dierenarts bestempeld is als een zeer zware eczemer die als hij weer zo kapot is aan de prednison moet werd bij opgave door jullie bestempeld als een licht geval....
MoniekV schreef:Yvank_ schreef:Wat vinden jullie dan extreem? Vriendin van me met een pony die zonder deken alles volledig stuk schuurt en door de dierenarts bestempeld is als een zeer zware eczemer die als hij weer zo kapot is aan de prednison moet werd bij opgave door jullie bestempeld als een licht geval....
Mijn paard met grote huidproblemen waarvan da DA niet meer wist wat hij ermee aan moest is ook geen extreem geval volgens hun...
Jotoma schreef:@henny: wat doet hennepzaad voor de darmen? Dat is namelijk mijn voornaamste reden om lijnzaad te voeren.
idinn schreef:Ja... losse vlechten liggen er binnen een halve dag uit. Maar nu een deel van zn manen eraf is, blijft het nu wel goed verder. Hij had wel hele dikke manen, dus dat paste er ook gewoon niet onder.
Silver_fox schreef:Een halve dag? Dan heb je ze wel heel los. Hier blijven ze een week zitten. Ik vlecht ze gewoon normaal, maar niet heel strak zoals bij een wedstrijd oid.
terpentijn schreef:Heeft er (al) iemand ervaring met de Fibra Paardencreme (http://www.fibra-paardencreme.nl)?