Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eeffii schreef:Even een vraagje.. Ik heb mijn paard nu al 24/7 onder de RSIH staan alleen onderaan vallen zijn manen met bosjes tegelijk uit, zou dit van schuren zijn of zou het komen doordat de deken schuurt/verstikt?
Wie heeft er ook een RSIH en heeft hier ervaring mee? En vooral ook wat er dan tegen te doen is?
keona schreef:Eeffii schreef:Even een vraagje.. Ik heb mijn paard nu al 24/7 onder de RSIH staan alleen onderaan vallen zijn manen met bosjes tegelijk uit, zou dit van schuren zijn of zou het komen doordat de deken schuurt/verstikt?
Wie heeft er ook een RSIH en heeft hier ervaring mee? En vooral ook wat er dan tegen te doen is?
ik heb vroeger bij mij tinker een rambo gehad,maar daar vielen geen manen bij uit kan dus zijn dat het op dat punt bij jou schuurt.ook zal het per paard verschillend zijn.de een heeft dikke manen de andere heeft dunne manen
Eeffii schreef:Even een vraagje.. Ik heb mijn paard nu al 24/7 onder de RSIH staan alleen onderaan vallen zijn manen met bosjes tegelijk uit, zou dit van schuren zijn of zou het komen doordat de deken schuurt/verstikt?
Barbara88 schreef:Ja, ik dacht als je alleen Derfen gebruikt en geen deken dat dan te weinig is, maar dat is dus niet zo.
Yvank_ schreef:Ik heb totaal geen last van manenuitval met de RSIH en mijn haf heeft best lange en hele dikke manenbeste optie is imo de manen los houden, in vlechten trek ik er wel hele plukken uit los nooit. En met regelmaat de manen goed wassen.