Al ligt die er vaak na 10 minuten ook al af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Appie en ik hebben al 17 jaar zomereczeem![]()
Scheelt enorm als je ze op open stuk zet.
Is bij appie ook zo,
ellepel schreef:Even wat anders, kreeg vamorgen de tip om marstall force te gaan geven als vitamine aanvulling op weidegang.
Heb even gekeken en is best hoog gedoseerd.
Is dit een geschikt supplement om te geven aan eczemers?
Ik gaf de naf veteranensupplement,maar zie dat die martsall veel hoger gedoseerd is.
Twijfel dus nu om over te stappen.
Is dit geschikt, of is er een supplement wat beter is
moonfish13 schreef:Nav een topic over de stalapotheek moest ik even aan jullie denken.
Ik dacht ik post het hier gelijk, je weet nooit.
Zijn jullie bekend met vitamine E huidolie en shampoo?
Mijn pony kwam uit Limburg en had een mindere weerstand, hij kreeg hier na aankoop jeuk aan zijn staart van het rijke gras hier ondanks graasmasker.
Met vitamine E huidolie van Jacob Hooy was de jeuk weg.
Het is vrij vettig en werkt best lang door.
Nu heeft hij er geen last meer van gelukkig, hij is het gras nu gewend.
Doordat het olie is smeert het ook supermakkelijk in staart en manen.
Zelf heb ik periodes een hele droge eczemerige huid gehad door mijn behandeling tegen Lyme, en had er zelf ook veel baat bij.
Kokosolie glom en moest ik te vaak smeren, en veel cremes reageerde ik allergisch op, ook op Aloë vera en cetomacrogol, dat laatste is zelfs hypoallergeen.![]()
Met vitamine E huidolie hoefde ik maar 1 a 2 keer max te smeren, je zag het niet glimmen maar het geeft een satijn achtig laagje bij mijn huid.
Heel fijn, qua shampoo gebruikte ik dan de vitamine E shampoo van Jacob Hooy als ik een jeukaanval had, dat hielp altijd heel erg fijn.![]()
Ik was daar altijd zo ontzettend blij mee, nu ben ik geen paard maar het is ook jeuk..
Geen idee of jullie het al kennen, maar ik wilde het toch als tip geven.