Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:oliebol, dan zal het toch een 2-delige zijn?
Dan valt ie weg voor mij, de Sweet Itch Hoody. Ik wil er één uit 1 stuk, met vaste hals dus...
carina schreef:Amigo_tje schreef:oliebol, dan zal het toch een 2-delige zijn?
Dan valt ie weg voor mij, de Sweet Itch Hoody. Ik wil er één uit 1 stuk, met vaste hals dus...
Voor de duidelijkheid. Als je de échte Sweet Itch Hoody hebt, de witte met oorgaten aan de hals, dan is dit een deken met een VASTE hals. De hals maak je onder de hals vast met klitteband, wat zo stevig zit dat ik mij niet kan voorstellen dat dat uit zichzelf los gaat.
Carina heeft deze deken dit zomerseizoen op gehad, en hij bevalt me prima! Is nog geen krasje op te zien, terwijl ze toch met 2 zéér slopende ruinen in de wei heeft gestaan.
angelax schreef:wat was dat bioresonantietherapie ook alweer hoe gaat dat enzo?
Zammie schreef:Ah, dus de stof van de pagony is wel dunner als die van ivanhoe... ik vind nl de halsdeken behoorlijk dik van ivanhoe, vandaar ook mijn vraag over het zweten onder de dekens...
Aline4 schreef:Ik heb het plan opgevat om van zijde of een andere supergladde stof een soort voering om het hals elastiek heen te maken. Al de haren zijn op die plek afgebroken en dat vind ik echt zoooo zonde. Nu heeft Freya bijna geen kuif terwijl ze van zichzelf een flinke kuif heeft.
Heeft iemand zoiets al eens gedaan?
angelax schreef:waar ga je hem bestellen?
bij ooteman was hij in de aanbieding maar niet de maat.
maar als je hem bestelt moet je volgens mij de maat weten voor de oortjes dat weet ik niet natuurlijk!
en asl hij niet past hoe zit het met terugsturen bestel hem in belgie waarschijnlijk
Amigo_tje schreef:Ik wil zo geen meer à la pagony, itch-off (had ik vorig jaar en jaar daarvoor), boett, ... Mn haf heeft er een serieus oedeem aan overgehouden en ik wil dat nie nog es meemaken
33Bonita33 schreef:oedeem wat is dat ?
Aline4 schreef:Aline4 schreef:Ik heb het plan opgevat om van zijde of een andere supergladde stof een soort voering om het hals elastiek heen te maken. Al de haren zijn op die plek afgebroken en dat vind ik echt zoooo zonde. Nu heeft Freya bijna geen kuif terwijl ze van zichzelf een flinke kuif heeft.
Heeft iemand zoiets al eens gedaan?
Ik weet niet of het mag maar ik quote me zelf eens een keertje.
Kent iemand een oplossing voor bovenstaand probleempje of heeft iemand al eens een dergelijke aanpassing aan de deken gemaakt??
Groetjes,
Aline