Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lailapri schreef:Hallo,
Ik kom hier informatie lezen en heb dus al een paar pagina's doorgelezen. Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben mandy en heb meerdere oude pony's in bezit. De oudste heb ik onlangs laten testen op acth hormoon. De uitslag was 15? En normaal was de bovengrens 12?. Advies was aankijken hoe het gaat, ze heeft geen klachten, gaat juist steeds beter en wordt steeds mooier. Over een tijdje testen we dan weer.
[SPR-ITP] Laila (bijna 39) vrijspringen
Dimple schreef:En ik vind de foto een beetje vertekenen. Je ziet wel netjes zijn ribben. Denk dat het ook wat komt doordat de buik wat hangt (net als mijn merrie)
Staat hij nu nog steeds op gewoon vol gras?
geerke schreef:Pluisbeer is leuk!!!Hij heet echt pluisbeer?Wat een te gekke naam!
Mijn volgende hond gaat zo heten![]()
Hij heeft een redelijke vacht al of niet?Verder is hij volgens mij goed op gewicht,moet niet dikker worden.Mooi gewicht om de winter in te gaan.
pluisbeer schreef:Dimple schreef:En ik vind de foto een beetje vertekenen. Je ziet wel netjes zijn ribben. Denk dat het ook wat komt doordat de buik wat hangt (net als mijn merrie)
Staat hij nu nog steeds op gewoon vol gras?
Je ziet en voelt echt zijn ribben. Zo moeilijk wanneer hij "goed" is. Tot nu vind ik alle paarden die goed zijn echt dun. Dat moet in mijn hoofd nog echt veranderen. Hij staat nu max. 3 uur in het gras met een graasmasker op(de greenguard) en verder hooi in een hooinet met maas 3x3, Hoop het gras wel uit te kunnen breiden naar overdag.