ardech schreef:Mooi er komt een centraal meldpunt paardenziekten lees ik net
eindelijk!!!!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlightje schreef:Maar als ik nu gewoon een buitenritje ga maken, heb ik dan kans als ik langs paarden kom (staan hier veel in dijkweitjes) dat ze besmet raakt of is dat nu alleen als ze contact hebben gehad?
Paddenpad schreef:Moonlightje schreef:Maar als ik nu gewoon een buitenritje ga maken, heb ik dan kans als ik langs paarden kom (staan hier veel in dijkweitjes) dat ze besmet raakt of is dat nu alleen als ze contact hebben gehad?
Jij zit niet in een besmet gebied en als je er gewoon langsrijd en niet laat snuffelen,wat je sowieso nooit moet doen, dan is er niks aan de hand hoor.
Paddenpad schreef:Moonlightje schreef:Maar als ik nu gewoon een buitenritje ga maken, heb ik dan kans als ik langs paarden kom (staan hier veel in dijkweitjes) dat ze besmet raakt of is dat nu alleen als ze contact hebben gehad?
Jij zit niet in een besmet gebied en als je er gewoon langsrijd en niet laat snuffelen,wat je sowieso nooit moet doen, dan is er niks aan de hand hoor.
LindaV schreef:@ Moonlightje. Ik zou er toch een beetje mee uitkijken. Ze zeggen dat het nu ook hier in de buurt zit (zie mijn woonplaats) Dit is nog niet bevestigd, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen toch?