Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rumay schreef:Voor mij is het nu bijna 3 jaar geleden dat ik Rava liet inslapen als gevolg van de Cushing en ik wil degene die hun allerliefste paard moeten laten inslapen of dit onlangs hebben gedaan heel veel sterkte wensen, het is een van de moeilijkste beslissingen uit je leven, maar je kiest voor je paard en daar gaat het om.
janderegelaa schreef:Ik val zomaar in dit topic. En heb niets gelezen. Maar heb wel een merrie met Cushing. Mijn dierenarts Jeroen Smak van DAP Vorden heeft haar een nieuw medicijn gegeven en ze heeft er helemaal geen last meer van. Misschien kunnen jullie er je voordeel mee doen.
janderegelaa schreef:Ze was al hoefbevangen en heel mager. Niets meer an te zien nu. Volgens mij kost het ongeveer 150 euro per maand. Er is wel direct na de diagnose begonnen met medicijnen. Ze is 25 jaar oud.
fargo schreef:janderegelaa schreef:Ze was al hoefbevangen en heel mager. Niets meer an te zien nu. Volgens mij kost het ongeveer 150 euro per maand. Er is wel direct na de diagnose begonnen met medicijnen. Ze is 25 jaar oud.
Hoeveel tabletten krijgt zij? Voorheen was een paard dat 1 tabletje per dag kreeg met 30 eur klaar als je het via de gewone apotheek ging halen. Dit was voorheen al 2 of meer keer zo duur via de DA zelf, maar nu na de introductie van het product door de nieuwe producent wordt dit nog vele malen duurder en haast onbetaalbaar voor paarden die 2 of meer tabletjes per dag moeten krijgen..
fargo schreef:janderegelaa schreef:Ze was al hoefbevangen en heel mager. Niets meer an te zien nu. Volgens mij kost het ongeveer 150 euro per maand. Er is wel direct na de diagnose begonnen met medicijnen. Ze is 25 jaar oud.
Hoeveel tabletten krijgt zij? Voorheen was een paard dat 1 tabletje per dag kreeg met 30 eur klaar als je het via de gewone apotheek ging halen. Dit was voorheen al 2 of meer keer zo duur via de DA zelf, maar nu na de introductie van het product door de nieuwe producent wordt dit nog vele malen duurder en haast onbetaalbaar voor paarden die 2 of meer tabletjes per dag moeten krijgen..