angelax schreef:luis?
Daar had ik ook al aan gedacht, maar zou je die niet moeten kunnen zien? Dat is bij mensen immers wel het geval als je goed kijkt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:luis?
Sodeletuut schreef:
Sodeletuut schreef:maar je hoort er ook best veel slechte dingen over..
Piro schreef:@ ellepel
Hij krijgt 3x per dag 1 kilo brok (draversbrok van Havens) + 0,5 kilo muesli (ook van Havens). Verder 2 x per dag een flinke berg goed droog kuilgras (vrijwel onbeperkt, omdat ie een beetje aan de dunne kant is). Geen supplementen, enkel in de zomer soms electrolyten. Overdag staat ie ongeveer 4 uurtjes in de wei samen met een ander paard en daar staat nog wat gras om te eten. Zn stal is gewoon een standaard 3x3 box met stro. Daar knabbelt ie ook wel wat van, maar het is niet echt een stro eter. Verder heeft hij een nog een zoutblok en een speelbal waar hij beide wel dol op is. 's avonds rijd ik hem nog ongeveer 3 kwartier vrij intensief (5x in de week).
Bloedonderzoek is misschien geen slecht idee. Onder andere ook omdat ie toch wat dunnetjes blijft en ik soms het idee heb dat hij niet helemaal lekker in z'n vel zit. Hij is wel gewoon vrolijk enzo, maar heeft een paar maanden terug naast het schuren wel meer lichte kwaaltjes gehad -> keertje schimmel, lichte mok, tijdje beetje snotterig. Hoewel dat allemaal alweer een tijdje geleden is, terwijl de jeuk blijft.
Zammie schreef:Zodra ik die beesies weer zie of als de temperatuur omhoog gaat. heb hier ergens gelezen dat ze er weer zijn bij 12 graden, maar ligt natuurlijk er ook aan of er veel wind staat of juist niet enz. Ik zie het meestal aan wat bosjes die we bij huis hebben staan, daar zie ik ze altijd als eerste bij mooi weer. Maar wil er wel vooraan zijn, dus zal denk ik toch met temperatuursverhoging zijn dat ik hem op doe...
Zammie schreef:wupke schreef:Mijn pagony deken was binnen een week alweer kapot ik vind het echt een flut deken. Ik naaide de deken en een dag later was die weer kapot
Ik ga nu bij iemand bioresonanthietherpie volgens. (me paard dan teminste he)
kwam dat dan omdat je paard hem molde of gewoon van het dragen, rollen enz....