Dit is de bucas light.
Ook de Rambo zit strak vooral de hals.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoogendroog schreef:Ik voer sinds twee weken een zink supplement aan onze zomer exceemster. So far ben ik zeer hoopvol: ze staat zonder deken!!! Ze krijgt Puur Apis en Culico, alsmede appelazijn en om de 10 weken Tectonik. Onze dame is geen doorsnee zomerexcemer, want ze jeukt ook nog eens in de winter. Maar nu dus zonder deken en niet schuren!!!!
TM97 schreef:darkadia schreef:Ik overweeg voor de warmere dagen de bucas sweet itch light erbij te kopen. Maar twijfel over de maat. Als ik meet met het bucas lint kom ik op de 6.3/190 uit. Ooit de anniversary regendeken gehad in 6.6 die echt te groot was en schoof (idem trouwens met de gewone sweet itch ) maar van gewone deken maat heeft hij 195 en van horseware wel 6.6.
Iemand die hem heeft en kan aangeven hoe deze valt?
Met name ook de hals, 6.3 is de hals nog maat M, bij 6.6 is dit een L.
Meestal valt bucas wat kleiner uit! Zou twee maten proberen
hoogendroog schreef:Dierenfan: paardlief ging vandaag meerdere keren rollen, maar geen geschuur bij het opstaan. Wat moet dat fijn zijn voor haar!!
Uppojono schreef:Ik ben me aan het inlezen over zomereczeem, maar vraag me af waarom anti-histamine bijna niet genoemd wordt als mogelijke behandeling. Weet iemand hier dit?
wonanda schreef:Welke Tectonic hebben jullie en hoe gebruik je het? Ik zit er toch steeds meer over na te denken om het te bestellen. Iemand enig idee waarom het eigenlijk voor runderen is en niet voor paarden?
darkadia schreef:Mijn ervaring (en zie hieronder nog een paar) is dus juist dat de bucas groot valt haha. Ik ga toch voor de 191. Als ie binnen is laat ik wel weten hoe ie zitook vanwege de hals. Daar kon ie toen van de smartex ook zwemmen in de L.
Uppojono schreef:Ik ben me aan het inlezen over zomereczeem, maar vraag me af waarom anti-histamine bijna niet genoemd wordt als mogelijke behandeling. Weet iemand hier dit?
Change03 schreef:
Kalea schreef:Onze shetlander heeft meer last van zijn eczeem dan de voorbije jaren. Hij staat met deken en gebruik Happy skin maar nu schuurt hij ook zijn oren.. Ik vind niet dadelijk een eczeem masker voor een kleine shetlander, iemand tips?