Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amanda1980 schreef:misschien een domme vraag hoor maar ik heb een 6 jarige fjord, ruin en ik zit hier best erg mee in mijn maag. het valt me sinds kort op dat hij op beide boven achterbenen aan de buiten kant een aparte plek in zijn vacht heeft zitten en zag er ook 1 onder zijn buik vandaag. lijkt iets gekrult. verder geen lange vacht en ook tot op heden geen problemen gehad met verharen. zie hem niet veel plassen, eet goed, blijft stabiel in gewicht, niet sloom maar juist erg energiek, schrikt nergens van speelt juist echt overal mee je kan het echt zo gek niet bedenken, nooit hoefbevangen geweest, stal ruikt naar mijn idee niet zoet, geen problemen met aanrakingen, het enige wat ik kan bedenken is dat hij regelmatig aan de diaree is zodra er schimmel in het hooi of stro zit maar verder dus geen symptomen. 3 weken geleden is hij nog gezien door een veearts vanwege een oude spierblessure(spierscheur) en ook haar is niks opgevallen neem ik aan want ze heeft er niks over gezegt. hij heeft veel appeltjes op zijn lijf, zweet niet op een manier dat niet hoort. moet ik me zorgen maken om cushing???