Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missblue schreef:Die van mij schud dus wel binnen en briest ook.
Bij allergie, zit het wit van de ogen dan ook rood?
mebianca schreef:Sjoyceje schreef:Kyra schud binnen ook eigenlijk niet. Alleen wanneer we van buiten de stal in komen en ze nog heftig aan het schudden is van buiten. Maar zodra ze dan een paar minuten op stal staat is het over.
Ik had net een voicemail van Sylvia, ze heeft Kyra getest en heeft wat gevonden. Ze heeft een herpes infectie (virale oorzaak dus) en als gevolg daarvan een zenuwontsteking. Ze belt me morgen terug want haar zoon is jarig vandaag. Ben benieuwd.
Oh wat goed dat ze wat heeft gevonden.. interessant..maar had die Engelsman in het filmpje ook niet over een herpes infectie?? dat het bijzonder was dat veel paarden die headshaken ook herpes hadden? En je hebt toch ook verschillende type herpes infecties? En zie je aan je paard ook verdikkingen ofzo of uitscheiding of iets dergelijks?? Goh wat een vragen
haha maar ben erg benieuwd hoe ze dit wil “bestrijden” aangezien je leest op google; Wie eenmaal met het herpesvirus is besmet, draagt het virus levenslang bij zich
Iris_Buck schreef:ja droog hooi, maar natgemaakt omdat hij anders zo gaat proesten
Iris_Buck schreef:Nee hij heeft ook geen last van aangezichtszenuw, het is het zijn neus. Ook veel witte uitvloeiing.
Ja toen die 10 dingen, zou ik even terug moeten lezen dan. Maar hij is daarna al weer 3 keer doorgemeten he! En toen was hij of schoon of iets kleins, zoals laatste keer toch een restje schimmel (die nu niet meer in de mest terug te vinden waren vorige week)
Nu is het alleen een virus en als je zie hebt pakt het de zwakke plek in zijn geval zijn voortse luchtwegen