Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ja klopt, je gebruikt het bij bakken.
ik heb dat artikel niet uit gelezen,.ik vind het wel prima!!
Overal zit wel wat in wat slecht voor je is, zo kun je bezig blijven en maar beter helemaal niks meer eten of drinken.
ellepel schreef:![]()
Geweldig hennie![]()
Ik heb bicarbonaat in de keuken staan.
Heb het appie wel eens gegeven![]()
Er zijn zoveel zaken die goed hier en goed daarvoor zijn.
Kwestie van uitproberen
Jotoma schreef:@henny: ik ken t idd van dr pol bij de koeien en ik heb baking soda een tijd gebruikt voor mijn eigen hoofdhuid (eczeem en dan de no poo was-methode), maar ik gebruik t ook als meest intensieve/agressieve reiniger zoals wasluis in de wasmachine. Bij de no-poo methode (baking soda om te reinigen en verdunde appel azijn als conditioner) kregen sommige mensen op lange termijn een hele slechte en geirriteerde huid. Omdat ik het ook als reiniger gebruik zou ik het dus juist niet zo maar durven voeren.
Is ook bekend wat dit op de lange termijn doet als je het oraal gebruikt?
lissie_zigor schreef:@ Henny waar koop je bicarbonaat?
En jeetje wat erg van dat opzettelijke gif! 0.0 dader wel gepakt? Volgens mij stellen die straffen hier in Nederland niet zo veel voor hè?
En wat heb je een fantastische rassen staan! Echt precies mijn smaak haha ben wel benieuwd naar je quarter kruising
En wat een goede paddock paradise heb je gemaakt met alle diversiteit aan begroeiing! In de natuur kiezen ze ook hun eigen voedingsstoffen en normaal is het hier erg beperkt tot alleen maar gras en dan vaak ook nog koeien gras.
Ik ben een beetje afhankelijk van het voer wat word gegeven op de stal waar hij staat. Nu een baal kuil in plaats van hooi en merk het gelijk meneer krijgt veel te veel suiker ed binnen en staat nu alweer te schuren..
lissie_zigor schreef:@ Henny waar koop je bicarbonaat?
En jeetje wat erg van dat opzettelijke gif! 0.0 dader wel gepakt? Volgens mij stellen die straffen hier in Nederland niet zo veel voor hè?
En wat heb je een fantastische rassen staan! Echt precies mijn smaak haha ben wel benieuwd naar je quarter kruising
En wat een goede paddock paradise heb je gemaakt met alle diversiteit aan begroeiing! In de natuur kiezen ze ook hun eigen voedingsstoffen en normaal is het hier erg beperkt tot alleen maar gras en dan vaak ook nog koeien gras.
Ik ben een beetje afhankelijk van het voer wat word gegeven op de stal waar hij staat. Nu een baal kuil in plaats van hooi en merk het gelijk meneer krijgt veel te veel suiker ed binnen en staat nu alweer te schuren..
Jotoma schreef:Ik ook niet hoor. Maar baking soda staat bij mij bekend als waspoeder en waspoeder eet ik ook niet![]()
Ik dacht dus dat je het artikel liet lezen om een punt duidelijk te maken, vandaar dat ik de link niet gelijk legde
peaches schreef:Zelf gaan maken? Hoe heb je dat gedaan dan? En waarom voldeden de andere vliegenmaskers met halsdeel niet?
Jotoma schreef:@henny: maar dan is er nog wel het verschil schoonmaakazijn en natuurazijn. Die eerste zou ik niet door mn sla gooien
@ellepel: die van mij at de force na een paar maanden niet meer en deed het er niet spectaculair op. Op vitalbix deed hij het stukken beter. Maar ik denk dat dat per paard verschillend is. Als het om waardes gaat zou je ze natuurlijk ook op voervergelijk nog kunnen vergelijken.
ellepel schreef:Jotoma schreef:@henny: maar dan is er nog wel het verschil schoonmaakazijn en natuurazijn. Die eerste zou ik niet door mn sla gooien
@ellepel: die van mij at de force na een paar maanden niet meer en deed het er niet spectaculair op. Op vitalbix deed hij het stukken beter. Maar ik denk dat dat per paard verschillend is. Als het om waardes gaat zou je ze natuurlijk ook op voervergelijk nog kunnen vergelijken.
Ja staat de force dus niet op supplementenvergelijk.
Maar ik had zelf al even gekeken, ik moet iets hebben wat hoog gedoseerd is en laag in prijs,
Haha maar ja dat willen we allemaal denk ik![]()
Het is een supplement toch,zag staan dat een pony 50 gram per dag moet.
Snap ik niet dat ze het niet eten, doe je dat toch gewoon door ander voer heen?
Peaches, naai er een stuk bij aan?
Dan is die hals langer,kun je het zelf niet dan misschien in je omgeving wel?