WEl te dik op dat moment en te weinig beweging.
Nu depressief hb paard dat heel slecht eet ... (zelfs op randje van te mager nu zelfs ...) en resultaten van de prascend zie ik niet ...
Vandaar mijn vermoeden naar EMS en geen PPID
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Thirteen schreef:Andere symptomen waren trouwens opgezetten harde manenkam, vetbulten, GEEN Lange vacht, NIET overmatig drinken en urineren, GEEN sloom paard (integendeel)
WEl te dik op dat moment en te weinig beweging.
Nu depressief hb paard dat heel slecht eet ... (zelfs op randje van te mager nu zelfs ...) en resultaten van de prascend zie ik niet ...
Vandaar mijn vermoeden naar EMS en geen PPID
ohjajoh6 schreef:Ho even thirteen, weet jij wel zeker dat er pg/ml achter die 20 stond en niet toevallig die andere rekenfactor? Douraque jij weet wel hoe die heet, toch?
Oh nee dat was iemand anders geloof ik.
Maar ik zou zeker nu eerst maar eens gaan testen op I.R. en vandaar uit verder gaan kijken.
pluisbeer schreef:we moeten begin september weer ontwormen, is dan 3,5 maand geleden. Als hij stabiel blijft doe ik het eerder.
Koliek is volgens de bijsluiter een bijwerking, heb dat vannacht op stal uitgebreid bestudeerd. Lijkt me ook vreemd hoor dat dat nu zo zou zijn. Misschien dat 1 pil nu iets teveel is om dat hij echt heel veel is afgevallen.
Ik heb al 3 keer mest onderzocht in water: nog steeds niet veel zand erin. Naast de paraffine van gisterenavond(krijgt 24 uur de kans om zijn werk te doen, darmpassage) krijgt hij ook sinds gisterenochtend psyllium.
pluisbeer schreef:we moeten begin september weer ontwormen, is dan 3,5 maand geleden. Als hij stabiel blijft doe ik het eerder.
Koliek is volgens de bijsluiter een bijwerking, heb dat vannacht op stal uitgebreid bestudeerd. Lijkt me ook vreemd hoor dat dat nu zo zou zijn. Misschien dat 1 pil nu iets teveel is om dat hij echt heel veel is afgevallen.
Ik heb al 3 keer mest onderzocht in water: nog steeds niet veel zand erin. Naast de paraffine van gisterenavond(krijgt 24 uur de kans om zijn werk te doen, darmpassage) krijgt hij ook sinds gisterenochtend psyllium.