Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lievelucje schreef:Overigens adviseert de KNHS organisaties om bij afmelding het inschrijfgeld kwijt te schelden
franka75 schreef:ik las nu ook van een stal in friesland. Ik vind het toch raar dat het nu op zoveel plaatsen opduikt. en ik denk dat die meldingsplicht geen kwaad kan, zodat we tenminste weten waar we rekening mee moeten houden of waar we even niet moeten komen , dus niet voor altijd.
urobi schreef:kan mn berichtje nergens meer vinden maar ik heb van mijn overburen gehoord dat er hier in Duitsland net over de grens 8 merries verworpen hebben ik weet niet of je Duitse plaatsnamen mag noemen maar dit bericht heb ik mondeling gekregen en aangezien wij een paardenpraktijk aan de overkant hebben zitten zal er iets van waar zijn.Nu heb ik zelf het idee dat er heel weinig Duitsers die hier wonen weten wat Rhino is en het hier ook niet zomaar naar buiten gebracht wordt.Ik ben zelf al aan het zoeken geweest via google.de maar kan niks vinden hierover.In Duitsland zijn de wedstrijden nog niet afgelast
Josien_ schreef:Bloodymary schreef:Denk juist dat een wedstrijdpaard een veel betere conditie en gesteldheid heeft en daardoor juist minder vatbaar is.
Ik denk dat je daar nog wel eens naast kan zitten, echte topsporters hebben toch ook een verminderde weerstand ?
Amersfoort schreef:Farah83 schreef:Er zijn nu dus al 7 besmette stallen?
Gister waren het er nog 5 toch?
Er is niks meer bijgekomen, wellicht had je informatie die niet up to date was..