Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
iana schreef:Chico_2004 schreef:Misschien een TIP voor zomerexeem:
Antiklitwortel van het kruitvat.
Een aantal jaar geleden hadden we 2 pony's met zomerexeem, ik heb de manen dagelijks goed ingesmeerd met antiklitwortel en het was over. Deze pony's hebben weer een mooie bos met manen en hebben er geen last meer van.
Kan jij daar eens een fotootje van tonen? Ik heb me al gek gezocht hier in België
iana schreef:Chico_2004 schreef:Misschien een TIP voor zomerexeem:
Antiklitwortel van het kruitvat.
Een aantal jaar geleden hadden we 2 pony's met zomerexeem, ik heb de manen dagelijks goed ingesmeerd met antiklitwortel en het was over. Deze pony's hebben weer een mooie bos met manen en hebben er geen last meer van.
Kan jij daar eens een fotootje van tonen? Ik heb me al gek gezocht hier in België
Pelryo schreef:heb een paardendekenwasservice () gevonden maar dat duurt min. 3 weken! weet niet of hij zolang zonder kan. hij draagt hem momenteel nog niet.
sjar schreef:Iemand nog tips dit jaar voor het eczeem? Mijn haflinger heeft namelijk vrij erge eczeem. Heb allerlei spulletjes van de veearts geprobeerd, spulletjes uit dierenspeciaalzaken en natuurproducten. Tot nu toe heeft niets geholpen. Ik had ook een eczeemdeken voor haar gekocht maar die is te klein geworden doordat ze een flinke spiermassa erbij heeft gekregen, balen aan de ene kant dus.
Ik wil het liefst geen eczeemdeken gebruiken..