Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Douraque schreef:Verhogen naar 1,5 pil of hoger is weldegelijk mogelijk, in Amerika komt dat vaak voor als ik dat zo van JP hoor
Mijn paard gaat super, gisteren weer gaan rennen/bokken met wandelen.
CharxHebe schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik van van de week wezen kijken bij een hele leuke 14-jarige pony. Ik had een afspraak gemaakt om nog eens te komen kijken maar daarvoor belde ze me op om te vertellen dat de pony een lichte vorm van cushing heeft en daarvoor elke dag 1 tablet pracend moet hebben... Nu is mijn dilemma een beetje dat ik het een hele leuke pony vind.. Maar een beetje huiverig ben voor de cushing.. Wat zouden jullie doen?
geerke schreef:Jannepauli schreef:Nou Geerke... BI is hun campagne in de USA begonnen. Punt is echter wel dat in de US je nog steeds pergolide in compounded form kunt krijgen: b.v. 1,05 mg of 2,03mg of 9,05 mg ( dat kan BI niet leveren!).
Is prascend daar net zo duur dan?In een land waar zowat alles goedkoper is?
CharxHebe schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik van van de week wezen kijken bij een hele leuke 14-jarige pony. Ik had een afspraak gemaakt om nog eens te komen kijken maar daarvoor belde ze me op om te vertellen dat de pony een lichte vorm van cushing heeft en daarvoor elke dag 1 tablet pracend moet hebben... Nu is mijn dilemma een beetje dat ik het een hele leuke pony vind.. Maar een beetje huiverig ben voor de cushing.. Wat zouden jullie doen?