Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amersfoort schreef:Bloodymary schreef:Denk juist dat een wedstrijdpaard een veel betere conditie en gesteldheid heeft en daardoor juist minder vatbaar is.
Wat is een wedstrijdpaard???
Mijn buurmeisje van 6 die wedstrijden rijdt en dus een wedstrijdpaard heeft heeft geen betere conditie van dan mijne
randcas schreef:Ik geef het mijn paard ook groene oss gewoon voor de zekerheid
Bloodymary"
[quote="Bloodymary schreef:Denk juist dat een wedstrijdpaard een veel betere conditie en gesteldheid heeft en daardoor juist minder vatbaar is.
Bloodymary schreef:Dat is ook zo natuurlijk. Maar ik ging in op iemand die beweerde dat paarden die op concours gaan vatbaarder zijn omdat er meer van hen gevergd wordt.
Marijuhhhhh schreef:Misschien domme vraag:
Buiten rijden lijkt om het moment nog geen probleem te zijn, maar als ik alleen in de bak van mijn rijvereniging ga rijden loop ik dan risico. Ik kom dan niet direct in aanraking met andere paarden, maar kom wel in een gebied waar vaak paarden komen. Ik zoek op het moment het risico niet op, maar is vraag het me gewoon af
vivana schreef:Hier nog even voor de schreeuwers onder ons;
http://www.startlijsten.nl/startlijsten ... zoeker.php
plaats;Asten
data ;8maart
2e linkje openen
Kijk ,maar wie er komt dát is een tweede...
vivana schreef:Hier nog even voor de schreeuwers onder ons;
plaats;Asten
data ;8maart
2e linkje openen
Sandrohit schreef:vivana schreef:Hier nog even voor de schreeuwers onder ons;
plaats;Asten
data ;8maart
2e linkje openen
Niemand? Ik zie geen startlijst staan.
Snap deze reactie ook niet helemaal wat wil je hiermee duidelijk maken?
vivana schreef:Nee die startlijsten zullen wellicht morgen pas aanwezig zijn, en Sandrohit; je zult niet alles gelezen hebben! misschien nog ff flink terug bladeren
Amersfoort schreef:Elke paardeneigenaar moet op hoogte zijn wat er nu gaande is en ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die risico willen lopen, tenzij er een behoorlijk bedrag aan prijzengeld te winnen is!
Citaat:Moet ik mijn wedstrijd wel betalen nu jullie adviseren niet te vervoeren?
De KNHS adviseert verenigingen en wedstrijdorganisaties om deze kosten niet in
rekening te brengen.
Amersfoort schreef:Franka je hebt gelijk maar waar je even niet moet komen is bij de buren verop en waar je niet moet moet komen is op wedstrijden oid.... het is virus is namelijk ALTIJD overdraagbaar en er zijn veel dragers, net als bij mensen met een koortslip!
franka75 schreef:Amersfoort schreef:Franka je hebt gelijk maar waar je even niet moet komen is bij de buren verop en waar je niet moet moet komen is op wedstrijden oid.... het is virus is namelijk ALTIJD overdraagbaar en er zijn veel dragers, net als bij mensen met een koortslip!
Ja precies zo is het ook gewoon we moeten veel voorzichtiger zijn en niet denken het kan wel, of denken aan geld en er schijt aan hebben. als het je treft neem jeje zelf het altijd kwalijk. ikwel tenminste. al is het nu echteen uitbraak van formaat, tis er altijd.