Misschien valt allemaal wel mee!
K vind het wel erg jammer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
10tje2 schreef:De mate waarin er eczeem is scheelt zeker per plek in Nederland, weet ik uit ervaring.
Mijn 2 eczemers hebben ook in Portugal gestaan in 2007 en eentje had daar geen last en de ernstige eczemer (die is begonnen op anderhalf jaar!)stukken minder. Binnenkort verhuizen ze weer naar Portugal, dus ben benieuwd of het eczeem daar toch eindelijk verdwijnt. Cullicoides zijn er zeker weten wel! Maar de grondsoort is heel anders, hooi komt van onbemest land en het water is uit de beek.
Citaat:Het is juist egoïstisch als je hem een deken ontneemt, als andere producten niet werken!
Annetje schreef:Petra: Als jij je paard gekocht hebt en daarna pas laat keuren, dan is dat jammer voor jou. Een koper heeft onderzoeksplicht wat inhoud dat je VOOR koop onderzoek doet. Jij hebt dus geen poot om op te staan en bent gewoon niet zo slim geweest (je moest eens weten hoevaak zoiets gebeurd) Ik vind het echt heel erg jammer voor je, maar alsjeblieft, keur de volgende keer bij de verkoper thuis voordat je geld overgemaakt hebt!
opisop_shop schreef:Citaat:Het is juist egoïstisch als je hem een deken ontneemt, als andere producten niet werken!
zucht, niemand begrijpt mij![]()
ik hou erover op![]()
cortana als je vorig jaar te laat was, doe dan straks gewoon de deken al op zodra het niet meer vriest. Te vroeg is niet erg, te laat wel!
Petra wat balen zeg, je wilt het paard nu sowieso terugbrengen zeker?
[/quote]Citaat:[Een paar km verderop heb je die mugjes hier ook. Verschilt enorm met hoogte. meen dat ze boven de 4 of 500 m niet voorkomen en wij zitten dan net goed. ook hebben wij eigenlijk altijd wel wat wind op de quinta. Dat is ook weer een +
Annetje schreef:Petra: Als jij je paard gekocht hebt en daarna pas laat keuren, dan is dat jammer voor jou. Een koper heeft onderzoeksplicht wat inhoud dat je VOOR koop onderzoek doet. Jij hebt dus geen poot om op te staan en bent gewoon niet zo slim geweest (je moest eens weten hoevaak zoiets gebeurd) Ik vind het echt heel erg jammer voor je, maar alsjeblieft, keur de volgende keer bij de verkoper thuis voordat je geld overgemaakt hebt!
_CS_ schreef:Petra: dat is zeker alleen een mondelinge afspraak en staat nergens op papier?.
Chico_2004 schreef:Misschien een TIP voor zomerexeem:
Antiklitwortel van het kruitvat.
Een aantal jaar geleden hadden we 2 pony's met zomerexeem, ik heb de manen dagelijks goed ingesmeerd met antiklitwortel en het was over. Deze pony's hebben weer een mooie bos met manen en hebben er geen last meer van.