In welk ingredient zit dan de magnesium? Want dat geef ik nu als losse pillen in een wortel verstopt. Maar dit klinkt makkelijker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Wat een leuk recept, ook simpel, ga ik ook eens proberen.
In welk ingredient zit dan de magnesium? Want dat geef ik nu als losse pillen in een wortel verstopt. Maar dit klinkt makkelijker
Josefien schreef:Uierzalf gebruik ik niet meer sinds ik een paard die met Uierzalf in de zon verbrand was, heb moeten behandelenis van minerale olie en werkt als vergrootglas. Ik gebruik nu kokos vet met neemolie.
Werkt goed op wondjes en tegen insecten
papagroom schreef:Jotoma schreef:Wat een leuk recept, ook simpel, ga ik ook eens proberen.
In banaan zit per 100 gram maar liefst 30 mg magnesium...de koekjes zijn ook nog eens erg lekker......deurvreet koekjes noemen de kids het hier...
Tip: als je de koekjes een beetje minder droog wilt hebben voeg je nog een klein beetje zonnebloem olie toe.
Jets schreef:Iemand ervaring met het geven van omega 3 6 9? Heb vorige week gehoord dat dat goed zou moeten zijn tegen zomereczeem.
Verder had iemand van stal lijnzaadkoeken gehaald. Zijn er mensen die dit voeren? Ik ga vandaag eens kijken wat er allemaal in zit.
ellepel schreef:Ja ik vind dat eng he dat gemalen lijnzaad, ik blijf het koken
Hoeveel geef jij daar van?
Ik lees het vaker,maar je mag toch geen rauw lijnzaad geven in verband met dat gif wat er in zit?
Ik vind het zo vreemd dat zoveel mensen dat wel doen
Nivada schreef:https://goo.gl/images/kE8G2A
https://www.agradi.nl/zoom-afbeelding?p ... 6&mobile=1
Heb de rambo vliegebmasker.
Fijn ding, past super en ze heeft hem dag en nacht op... begint nu al wel heel erg te slijten.
Oren er al af moeten knippen. Daar vielen de gaten al in![]()
Is er niet iets vergelijkbaars? Met betere oren ofzo?
Jotoma schreef:ellepel schreef:Ja ik vind dat eng he dat gemalen lijnzaad, ik blijf het koken
Hoeveel geef jij daar van?
Ik lees het vaker,maar je mag toch geen rauw lijnzaad geven in verband met dat gif wat er in zit?
Ik vind het zo vreemd dat zoveel mensen dat wel doen
Dat van t gif schijnt bij rauw voeren achter haald te zijn. Ik heb er dusdanig veel navraag naar gedaan bij dierenartsen en klinieken dat ik dat wel aandurf.
Ik geef 60gr per dag
sunny43 schreef:Sonja_vR schreef:Dan zal ik wel koude handen hebben, bij mij blijft het echt knetterhard.Als je kokosolie in je hand pakt smelt het als een gek, dat hoef je echt niet te verwarmen verder