Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne77 schreef:Hoi, ik zit met een probleem, mijn haf heeft een rambo sweet itch deken op maar nu zijn de manen halverwege de hals afgeschuurd/afgebroken van ongeveer 10 cm, er zit nog wel wat haar maar ongeveer de helft is eraf. Ik maak al altijd vlechtjes onder de deken zodat ze niet zo erg afschuren. Maar hoe kan ik dit nou nog beter voorkomen. Hoop dat jullie iets weten!
moniekk schreef:Anne77 schreef:Hoi, ik zit met een probleem, mijn haf heeft een rambo sweet itch deken op maar nu zijn de manen halverwege de hals afgeschuurd/afgebroken van ongeveer 10 cm, er zit nog wel wat haar maar ongeveer de helft is eraf. Ik maak al altijd vlechtjes onder de deken zodat ze niet zo erg afschuren. Maar hoe kan ik dit nou nog beter voorkomen. Hoop dat jullie iets weten!
ik heb deze deken ook en loop tegen het zelfde probleem aan vannaf de schoft zo'n 10 cm bijna kaal, breekt af, valt uit.
Nu is dit inmiddels erger geworden en 1/4e deel van de manenkam vannaf de schoft.
Wat is jullie oplossing hiervoor?