ik spoel wel met water af in de zomer en dan nog even laten rollen in het zand,vind ap superlekker.
maar er zijn zoveel middelen die je kunt proberen tegen die jeuk in de staart he..ik vind het wel vreemd dat je dier dat nu heeft?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:maar moet ik dan een hoofdkap kopen of niet?
Nicky_ schreef:Sodeletuut schreef:ik vind het een beetje zielig
Beter even 'zielig' zijn dan last blijven houden
ankem schreef:Sodeletuut schreef:maar moet ik dan een hoofdkap kopen of niet?
Het eerste jaar heeft mijn merrie met hoofdkap gestaan. Omdat ik toen laat ben begonnen met een deken, omdat ik het niet wist, had ze behoorlijk veel plekken.
Vorig jaar vroeg begonnen met deken. Ze heeft toen bijna de hele zomer zonder kap kunnen staan. Soms had ze wat wondjes en dan deed ik uit voorzorg een aantal dagen de kap op, zodat de wondjes goed konden genezen. Dit werkte prima. Leovet heeft ook zo'n stick voor op het hoofd. Die helpt ook goed.
ellepel schreef:ik was echt helemaal nooit wat hahaha,geen staart,geen manen, helemaal niks![]()
ik spoel wel met water af in de zomer en dan nog even laten rollen in het zand,vind ap superlekker.
maar er zijn zoveel middelen die je kunt proberen tegen die jeuk in de staart he..ik vind het wel vreemd dat je dier dat nu heeft?
Sodeletuut schreef:
kijk de littekens op haar hoofd
edit: ik weet dat ze heel mager was! nu inmiddels niet meer
ankem schreef:ellepel schreef:ik was echt helemaal nooit wat hahaha,geen staart,geen manen, helemaal niks![]()
Ja ze heeft ook wat bultjes boven de staartinplant. Zat eventueel al te denken aan teveel eiwitten/suikers. Misschien maar even op rantsoen?
Citaat:Ja ze heeft ook wat bultjes boven de staartinplant. Zat eventueel al te denken aan teveel eiwitten/suikers. Misschien maar even op rantsoen?
Citaat:wat voer je nu allemaal dan?
en hoeveel beweging geef je?
Zammie schreef:@inoterry, heb jij hem bij divoza gekocht?
Inoterry schreef:Zammie schreef:@inoterry, heb jij hem bij divoza gekocht?
Ja, ik heb de deken bij divoza gekocht. Ik had 205 besteld maar omdat die dus amper over Ino zijn hoofd kon heb ik teruggebeld (had toen nog geen internet.) en kreeg toen te horen dat ze ook 215 hadden.
ankem schreef:Citaat:Ja ze heeft ook wat bultjes boven de staartinplant. Zat eventueel al te denken aan teveel eiwitten/suikers. Misschien maar even op rantsoen?Citaat:wat voer je nu allemaal dan?
en hoeveel beweging geef je?
Mijn paard heeft dagelijks beweging. Krijgt 4 plakken hooi en 1 kg biks op een dag. Beetje muesli na het werken. Ving ergens op dat iemand op stal alle paarden ongevraagd brood voert. Misschien dat dat het is?