Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jennCarin schreef:Is het verstandig om meteen vam winterdeken 300gr nu oer te gaab op eczeemdeken of nog deken extra boven eczeemdeken opdoen en hoeveel grams of 0gram??
HelmerG schreef:Als ze eenmaal jeuk krijgen gaan ze ook gewoon overal weer schuren ook als je de deken op hebt.
Met de deken dan op zal de staart inderdaad niet zo erg aangetast worden als zonder, maar ik denk dat de staart dan nog steeds de dupe is.. Ook Met deken kunnen ze echt wel goed schuren aan staart en manen, spreek uit ervaring.. Heb de mijne vorig seizoen paar maanden jeukloos bloot gehad staan in het seizoen, tot hij plots weer ging jeuken en toen meteen deken op(en ook dan lijden manen/staart eronder).. Heeft de rest vh seizoen nog gejeukt met deken op.. Als de jeuk er eenmaal is, blijft hij ook met deken helaas.. Dus hier ga ik het echt niet meer proberen, heb me erbij neergelegd.. Gewoon altijd deken op, is niet anders