Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bello2005 schreef:ik ben alles zo langzaam aan het lezen,, en ik kom veel verhalen tegen dat het niet door de lucht aanstekend kan zijn.
mijn dierenarts vertelde dat het wel kon, de kans is stukke kleiner.
maar het kan dus wel degelijk door de lucht 'vliegen'..
en ik heb ook al horen zeggen dat het ergens ( ik weet even niet meer waar) het virus in het bos 'zweeft'
en dat het verstandig is niet meer in het bos te rijden.
dus dat komt bij mij weer over dat het dus wel in de lucht kan zitten..
ik hou in ieder geval mijn ponys uit het bos.. al gaat dat moeilijk als het weiland zich aan de rand van het bos bevind
ik ga weer verder lezen
frangelica schreef:BullyCotton schreef:Ik ben naar een voorlichting van een dierenarts over het virus geweest op mijn club. 1 plaats in dat kaartje die rond gaat is NIET CORRECT! EN NIET VASTGESTELD! Dat is dus het vervelende van al die mensen die zomaar wat gaan roepen. Als je wil weten welke plaats, pb maar aangezien ik het niet mag zeggen hier. En meerdere vragen kun je ook stellen, al kan ik niet garanderen dat ik alles weet, maar best veel nou.
Dan roep ik al een paar dagen maar dat mag je idd niet zeggen en zei ook al dat bokt beetje meer info moet gaan halen. Ze lopend achter idd.
nynke1122 schreef:Stef: Het is gewoon fijn om te weten of het in de buurt is
[***] schreef:Kan die uitleg van De Watermolen niet in het groot op de startpagina ofzo? Met rode letters "LEES EERST DIT VOORDAT JE IN PANIEK RAAKT". Natuurlijk is iedereen ongerust en neem je voorzorgen, maar ik heb bv. niet meteen schrik dat die van mij het gaan krijgen, zou niet weten waarom .. Zeg nooit nooit, maar toch ...
@ lmjansen : ik kijk gewoon op bokt, maar verder waait er heel veel op stal zeg maar
Ik wil best wel de uitleg doen waarom, maar dan breng ik weer speculaties op gang waarschijnlijk en dat was nu ook niet de bedoelingWilde alleen even aangeven dat het echt niet aan de grens stopt ...
lmjansen schreef:[***] schreef:Kan die uitleg van De Watermolen niet in het groot op de startpagina ofzo? Met rode letters "LEES EERST DIT VOORDAT JE IN PANIEK RAAKT". Natuurlijk is iedereen ongerust en neem je voorzorgen, maar ik heb bv. niet meteen schrik dat die van mij het gaan krijgen, zou niet weten waarom .. Zeg nooit nooit, maar toch ...
@ lmjansen : ik kijk gewoon op bokt, maar verder waait er heel veel op stal zeg maar
Ik wil best wel de uitleg doen waarom, maar dan breng ik weer speculaties op gang waarschijnlijk en dat was nu ook niet de bedoelingWilde alleen even aangeven dat het echt niet aan de grens stopt ...
Ik moet eerlijk zeggen, ben ook niet zo panniekerig. Maar op dit moment wil ik ook geen vreemde paarden op het erf en onze dieren verlaten het erf ook niet voor rijlessen ofzo. Word ook nog wel een buitenrit gemaakt maar niet in de buurt van paarden!
Was wel benieuwd naar de duitse forums.
Ik hou ook de updates via google in de gaten en de updates van bokt over het virus. Maar ga niet praten over de andere stallen want vandaag hoest er een paard en morgen is de hele stal uitgeroeid!!
manishdra schreef:Ariebren schreef:[***] schreef:Nou, ik zit over de grens en ik kan je echt wel andere dingen vertellen
Weer zo'n speculerende opmerking.
Meldt het aan de Bokt redactie, kunnen ze het natrekken.
Alsof bokt naar duitse stallen gaat bellen. Maar ik denk dat ze bedoeld dat de duitsers er ook erg mee bezig zijn en dat ik ook zo. De discussies zijn volop bezig op duitse fora.
jury schreef:Ik haak af in dit topic.
Alle medische uitleggen en de variaties hebben we nu wel gezien.
Alle zorgen en suggesties dat Rhino in de buurt is heb ik ook al in vele versies en gradaties voorbij zien komen.
En dan lukt het toch weer om dagelijks tientallen bladzijden vol te bokken met deze replica's. Teruglezen is blijkbaar niet de moeite (of men geeft het wellicht begrijpelijk op door de vele bladvulling).
En ik kan nu nog proberen om te zeggen, laat je niet gek maken, gebruik je gezond verstand maar dan doe ik ook mee aan deze hype.
(en terwel ik dit type, al weer zo'n 7 nieuwe berichten)
gvd ik krijg hem amper gepost, al weer een bericht voor mij.