Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
petra85 schreef:Pennyzieltje weer gerust gesteld ja![]()
Pardon ?
ik bedoel alleen dat ik van de prijs niks af kan krijgen omdat ze al niet duur was.
en nee ik zie een paard niet als een ding, k heb dr niet voor niets 3 op stal staan, waarvan 2 ongeschikt als rijpaard
opisop_shop schreef:petra ik zou een paard met eczeem wat niet verteld was meteen terugbrengen, of onderhandelen over de prijs. Het kost nogal wat geld voordat je erachter bent wat de beste behandelmethode is voor je paard.
Ik zou dan ook op zijn minst E200 van de prijs afhalen voor een goede deken en wat smeerseltjes.
Annetje schreef:petra85 schreef:Pennyzieltje weer gerust gesteld ja![]()
Pardon ?
ik bedoel alleen dat ik van de prijs niks af kan krijgen omdat ze al niet duur was.
en nee ik zie een paard niet als een ding, k heb dr niet voor niets 3 op stal staan, waarvan 2 ongeschikt als rijpaardIk vond het gewoon een mega lompe opmerking, maar erg fijn dat je dat er niet mee bedoelt.
Hoe oud is het dier? En in hoeverre heeft hij eczeem?
opisop_shop schreef:tja je moet het voor jezelf weten wat je ervoor over hebt.
Dit is mijn 3e eczemer dus ik schrik niet terug voor een eczemer.
Ben echt niet van plan de volle mep ervoor te gaan betalen aangezien het eerst nog uitzoeken is wat helpt, en mocht je haar zelf ooit weer wegdoen krijg jij er ook niet de volle mep voor ivm het eczeem.
Moet zeggen dat de beide eczemers die ik heb verkocht, wel voor de volle mep weg zijn gegaan maar bij hen was ik al jaren aan het aanmodderen geweest en wist ik al precies wat wel en niet hielp en deed ik de eczeemdekens/spullen erbij. Bij mijn huidige paard heb ik een stuk minder dan de vraagprijs betaald, daarmee moest het hele traject nog begonnen worden namelijk qua proberen en ontdekken. Heb er in het eerste jaar 3 dekens voor gekocht en veel smeersels/shampoos dus was het verschil wel kwijt!
petra85 schreef:Als je denkt dat dit echt het dier is dat bij je past en je hem helemaal geweldig vindt, dan zou ik hem voor dit 'gebrek' niet laten staan. Zeker als je zegt dat het meevalt, dan zal het qua moeite doen om de jeuk te voorkomen ook wel meevallen.ik vindt t moeilijk, morgen komt de dierenarts eens even dr over babbelen
Stal_Fiore schreef:Inderdaad vreemd dat er bij sommige al last is...
Bij die van mij nog niet.
Was gewoon een beetje benieuwd of jullie een grens kwa temperatuur aan houden...