Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotoma schreef:Bestaan er ook eczeemdekens met losse hals?
Jotoma schreef:De EJ deken is ook gewoon dicht of is die fijnmazig?
Van lichte ZE'ers heb ik wel eerder ervaringen gehoord dat Derfen + vliegendeken voldoende was. Ik gun mijn paard dat ook en ik kom er maar op 1 manier achter of dat kan of niet..
Op de dagen dat het in de zomer bloedheet is, staat die van mij te blazen onder zijn rsih.. Hij kan de hitte nergens kwijt, zou prettig zijn als dat opgelost kon worden door het halsstuk los te maken..
jennCarin schreef:Ik vind het lastig wanneer ik de deken op moet doen. pony heeft nu nog nergens last van maar ligt nu winterdeken op waar ze onder begint te zweten. Dus ik wil eigeblijk eczeemdeke opdoen of zomerdeken? Is dit verstandig of is het ng te koud om wintetdeken eraf te halen en zomer of eczeemdeken erop?? En welke van de twee kies je dan??
Madje1992 schreef:Voor de geïntereseerde, hierbij de link van de Epplejeck eczeemdeken:
http://www.ej.nl/products/10000028/3320 ... +EPPLEJECK
Kun je trouwens ook de eczeemdekens op de hand wassen? Mijn moeder is er namelijk geen voorstander van om zo'n deken uberhaupt 1 keer per jaar te wassen.
Maar dat zal toch vaker moeten gebeuren. Iemand hiermee ervaring?