Sassieja schreef:Ukkiepuk; las ik nou dat jij 6mg/kg eerst geeft en daarna afbouwt naar 4mg en daarna 2mg?
Nee hoor. Hij krijgt 6 weken lang 4mg/kg en a.s. woensdag ga ik over op 3mg/kg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ukkiepuk schreef:Ja nog steeds! Ik ga er morgen voor het eerst een zadel op leggen en de singel vastmaken. Ben benieuwd wat hij daarop gaat doen. Als het goed gaat wil ik dit weekend mijn nichtje een stukje in de bak laten rijden.
judithh schreef:ukkiepuk schreef:Ja nog steeds! Ik ga er morgen voor het eerst een zadel op leggen en de singel vastmaken. Ben benieuwd wat hij daarop gaat doen. Als het goed gaat wil ik dit weekend mijn nichtje een stukje in de bak laten rijden.
Ik geef de maagcompositum van Groene Os aan Treux, merkte van de maagsupport ook te weinig tot niets. Voer ook geen lucerne omdat ik het idee heeft dat hij daar ook meer last van krijg, geef hem nu grasmix van Hartog en dat gaat goed..blijft zoeken en uitvissen..
ukkiepuk schreef:Het blijft idd een gedoeop een gegeven moment weet je niet meer waar je goed aan doet.
Don gaat woensdag voor scopie. Hij steigerde maandag een aantal keer flink toen ik zijn singel vastmaakte. Toen ik de singel los had stond hij er weer bij alsof er niets gebeurd was.
Hoipiepeloii schreef:Met de E&E hoop ik de vitaminebrok en olie te kunnen laten staan en dan zeker voldoende energie te hebben. Gaat verder onwijs goed met haar dus ik vind het wel spannend!
Hoipiepeloii schreef:Thanks voor je reactie! Balen dat die van jou nog steeds dezelfde symptomen heeft. Ik hoef het daar gelukkig niet voor te doen, dat gaat nu wel goed.
Ben inderdaad wel voorzichtig met de hoeveelheid, want in FF zit qua energie 0,69 EWPa per kg en in E&E 0,95Maar dan kan ik de Topsport een beetje minderen, want daar geef ik juist meer van voor de energie! Ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken