Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:ik moet even tegen je zeuren hoor:
niet met babyolie in die oren, tenminste, het is mij zo verteld dat als je dat doet er dus olie achterblijft en daar weel allemaal rommel aan gat kleven waardoor je paard dus weer ontstekingen kan gaan krijgen.
gewoon schoon doekje onder de kraan houden en daarmee kan ook.
en klopt op t filmpje maakt ap een beweging omhoog, maar tijdens t rijden doet hij het ook wel es omlaag.
Anjatjeuh schreef:Ik ben nu ook een schuddagboek aan het bijhouden voor Ushi, en zet daarin ook de pollentelling van die dag... Die kan je hier vinden voor elke dag: Staat er wel niet op de dag zelf al, maar pas week later ofzo.
menollyke schreef:Anjatjeuh schreef:Ik ben nu ook een schuddagboek aan het bijhouden voor Ushi, en zet daarin ook de pollentelling van die dag... Die kan je hier vinden voor elke dag: Staat er wel niet op de dag zelf al, maar pas week later ofzo.
Waar tellen ze deze pollen? Geldt die pollentelling voor heel het land? Voor alleen een bepaald gebied? Kan het met gebieden onderling wisselen?
Vandaag haar weer even goed laten werken met longeren, ook daar had Olivia nauwelijks last met schudden. Heb het idee dat de medicijnen helpen, maar echt hardop durf ik het nog niet te zeggen.
menollyke schreef:Anjatjeuh schreef:Ik ben nu ook een schuddagboek aan het bijhouden voor Ushi, en zet daarin ook de pollentelling van die dag... Die kan je hier vinden voor elke dag: Staat er wel niet op de dag zelf al, maar pas week later ofzo.
Waar tellen ze deze pollen? Geldt die pollentelling voor heel het land? Voor alleen een bepaald gebied? Kan het met gebieden onderling wisselen?
Vandaag haar weer even goed laten werken met longeren, ook daar had Olivia nauwelijks last met schudden. Heb het idee dat de medicijnen helpen, maar echt hardop durf ik het nog niet te zeggen.
Onassa schreef:Als het goed is heb ik de net relief nog wel liggen ja ,zal even op stal moeten zoeken.
Als ik hem vind, mag je hem wel van em over nemen.