Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariekeJ schreef:Ik reageer normaal gesproken nooit inderdaad maar ik vond mij ervaring wel de moeite waard om ook te delen
Ik heb hm aangeschaft op advies van de da. Mijn paard had destijds langdurig mestwater en volgens haar theorie zou het beter zijn dat hij minder binnen zou krijgen. Omdat hij gevoelig is voor maagzweren en ik dus niet wil dat hij te lang zonder staat de FM. Mestwater was overigens over toen hij van de wei afging en voordat ik aan de FM begon maar apparaat was toen al besteld en dus wel geïnstalleerd.
Ik snap dat opmerkingen van het goed losmaken van het hooi maar dat heb ik uiteraard tot in de treure gedaan. Het zou kunnen dat het komt door door het type hooi dat wij voeren, veel kleine stukjes. onverpakt afkomstig uit een natuurgebied geen idee of dat invloed heeft op de structuur
Ik heb hm uiteindelijk verkocht aan iemand die er al 1 had, zij had ook dit probleem ook niet.
Ik raad hm niet aan maar ook zeker niet af, ik werd er iig niet blij van het ging vaker niet goed dan wel. En als m’n paard in de nacht uren zonder staat dan schiet ik natuurlijk aan m’n doel voorbij