10 januari

2 februari

Vandaag

En de patiënt

Ongeduldig en hongerig vind ie zelf
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Ik vind dat ze al heel goed aankomt hoor!
Jet schreef:Linda, ik zou met de kliniek overleggen of het verstandig is om jouw paard op MRSA te testen. Lou kreeg ook van die pusplekken, dan wel naast het litteken, maar toch... Die bleek wel een MRSA-bacterie te hebben, waardoor ze niet reageerde op de AB die ze kreeg.
Onali schreef:Blij ei
Gefeliciteerd!!!!
Pindabear schreef:Ik kom onder de mee leessteen vandaan.. wat een superupdate!!Gefeliciteerd!!
C_arola schreef:Wat super! Gefeliciteerd!
linda2008 schreef:Kaitlyn, wauw wat een goed nieuws![]()
Wat zal het geweldig hebben gevoeld om er weer op te mogen zittenik ben wel erg benieuwd hoe jij nu verder mag gaan opbouwen? Heb je een bepaald schema gekregen? Mag ze nu ook weer los?
Jet, hmm ja dat klinkt logisch dat ze dan de buikspieren iets minder goed kunnen gebruiken. Zeker iets om rekening mee te houden... Maar dat zien we dan wel weer, eerst maar eens herstellen
kiki1976 schreef:Wat een super nieuws!
Jet schreef:Kaitlyn, wat een topbericht! Heerlijk om er weer op te zitten en dan nog zo braaf ook, op naar verder herstel!
Linda, je hebt gelijk hoor, eerst herstellen en wie weet, ben jij er snel genoeg bij en doet de andere AB en het smeren van de plekken wat het moet doen, Lou kreeg dat destijds niet.
Tieneke schreef:Geweldig nieuws!!
Chesss schreef:Super fijn!!!!!! Ben ook wel erg benieuwd naar je opbouwschema.
Wij moeten nog kleine drie weken
linda2008 schreef:Ik zal ook iets meer foto’s plaatsen. Hoewel onze foto’s iets minder smakelijk zijn, maar wellicht wel fijn voor andere die in deze situatie zitten of komen. En voor mijzelf is het ook handiger om het zo terug te zoeken![]()
Patiënt, elke week maak ik deze foto om haar buikomvang in de gaten te houden. Ze zit nu (ruim 3 weken na operatie) op 4 x 2kg hooi. Wat bijna weer haar normale hoeveelheid is (alleen hoop ik ooit terug te kunnen naar 3 voerbeurten hooi....)
En er zit nog best wel veel vocht...
[ [url=m/MuLW6A.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de wond, donderdag:Spoiler:
[ [url=m/5bwMhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zaterdag, met zalf (vrijdags mee gestart):Spoiler:
[ [url=m/DhK2fv.jpg]Afbeelding[/url] ]