Tot gisteren stond ze gewoon lekker bloot

Ik mag echt niet klagen dus!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xZiva_ schreef:Zo'n pyjama zou idd qua maat de beste optie zijn, alleen ik krijg die never nooit over zijn hoofd heen
Juist de rsih leek mij handig omdat de hals zo vast te maken is aan de onderkant..
_KaWi_ schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met vitamine c extra bijgeven? Of de effecten daarvan bij zomereczeem.
Ik voer dit sinds 3 weken bij en zie echt niks meer van jeuk. Het ging al heel goed bij staart en manen. Maar hij jeukte nog wel bij zn buik navel en liezen.
Slmt9 schreef:_KaWi_ schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met vitamine c extra bijgeven? Of de effecten daarvan bij zomereczeem.
Ik voer dit sinds 3 weken bij en zie echt niks meer van jeuk. Het ging al heel goed bij staart en manen. Maar hij jeukte nog wel bij zn buik navel en liezen.
Hij staat wel op mijn lijstje. Wat voer jij precies?
Citaat:ik voer zelf sinds eind februari/begin maart deze:
https://www.deonlinedrogist.nl/bonusan- ... -9312.html
Deze is basegebonden en trekt niet de pH van het spijsverteringsstelsel verder scheef zoals een zuur gebonden supplement dat wel doet. Het is belangrijk te kijken om dit rustig op te bouwen, het trekt namelijk het vocht uit de weefsels en kan daardoor diarree veroorzaken. Ik moet zeggen dat dat bij mijn paard gelukkig nooit gebeurd is, ik merk niks aan de mest terwijl ik de dosis nu in 1x, 1x per dag geef. Mij is geadviseerd te beginnen in de eerste week met een halve dosis en dat op te bouwen naar de volledige dosis.
Het is voor een haflingermerrie van ongeveer 450 kg en zij krijgt 4 schepjes per dag (in 1x) dat staat gelijk aan 4 gram. Advies is eigenlijk om dit over 2 voerbeurten te verdelen maar het werkt bij bij prima in 1 beurt.
_KaWi_ schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met vitamine c extra bijgeven? Of de effecten daarvan bij zomereczeem.