Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigBen schreef:Hou nu toch eens allemaal op met dat emotioneel gedoe.
Alleen de feiten zijn belangrijk, en de feiten zijn heel duidelijk.
Kya is terminaal.
Dat is verschrikkelijk jammer, maar het is niet anders.
Zolang ze nog een kans had, stond de merrie beter in Utrecht.
In het stadium waar we nu zijn maakt het geen enkel verschil meer.
Met andere woorden, als Mirjam de merrie naar huis wil halen,
is daar niets concreets op tegen.
Haar paard, haar beslissing.
Maak het niet moeilijker dan het al is.
tienus63 schreef:@babootje, wat nu als ze niet weer verstopt raakt?
Kans is klein, maar niet uit te sluiten.
Malle1970 schreef:Niets aan toe te voegen, en het argument, het paard leeft bij de dag, dat klopt, en daarmee kan ie ook prima thuis met de dag leven.
De beslissing is al vreselijk, doe dan tenminste iets waarbij jezelf vrede hebt. En een dood dier naar Utrecht zeulen? Alsof ie daar nog wat van mee krijgt.........
VanHuisUit schreef:Als Utecht dit niet verantwoord vindt geven ze haar echt niet mee.
Babootje schreef:tienus63 schreef:@babootje, wat nu als ze niet weer verstopt raakt?
Kans is klein, maar niet uit te sluiten.
Ik begrijp uit de post van Mirjam dat er geen hoop is dat het nog goed komt en het wachten is tot ze weer verstopt raakt.
@Hannanas, het is niet zo dat paarden geen tijd kennen. Paarden kunnen niet nadenken over hun toekomst. Die beseffen niet dat ze nog een "weekje paard kunnen zijn". Die leven gewoon in het nu.
Ik begrijp best dat Mirjam haar mee naar huis wil nemen; maar daarin volgt ze haar eigen gevoel. In die zin doe je het dan eigenlijk ook wel voor jezelf. Dus ik snap de reacties wel. Maar ze heeft er wel recht op zelf die keuze te maken.
Mirjam, heel veel sterkte, wat je ook beslist. Ik hoop dat je het haar nog even comfortabel kunt maken.
jobamara schreef:Waarom kunnen we gewoon niiet TS steunen, het is al moeilijk genoeg.
Ook zij zal heus wel een afweging gemaakt hebben, haar paard, haar geld haar beslissing. Ze heeft dit besluit genomen in overleg met Utrecht dus respect!!!
mirjamalvaro schreef:Zo terug van een vrolijke Kyara. Ze waren met haar aan het stappen toen ik kwam, leuk dat koppie als ze je dan herkent haha. Zoeffff hoiiiiii baas. Hahahaha
Hoop reacties ondertussen, waar ik even niet op reageer, ben doodmoe.
Ze gaan haar het weekend stabiliseren en dan maandag even verder kijken. We hebben nog denk stof meegekregen om iets geheel anders te proberen. Maar hier ga ik online niet verder op in.