Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Verkopen deze ook verpakte balen hooi? Ik kan ze alleen buiten opslaan en heb een paard met stofallergie.
ElCid schreef:felicity schreef:Verkopen deze ook verpakte balen hooi? Ik kan ze alleen buiten opslaan en heb een paard met stofallergie.
https://www.souman-agro.nl/product/midi ... og-hooi-2/ Ja, dus.
felicity schreef:Interesant.
Alleen jammer dat je niet meteen prijzen kunt zien en je de kwaliteit niet weet vantevoren.
Vind het toch altijd weer spannend verpakte balen bestellen.
Veulen84 schreef:Vorig jaar kon je eind mei de nieuw oogst bestellen met korting. Toen zaten de balen kruidenhooi op 5,95.
Die zijn dan te voeren vanaf augustus. Half juni was vorig jaar de oude oogst op. Half augustus ging de prijs met 15 euro omhoog, half oktober ook en nu dus half januari. In 2022 ging de prijs ook in oktober omhoog.
Ben je net vip member geworden? Ik heb in iedergeval met mijn membership van juni het er wel uit. Met 7,5 dierendag korting, en ook 15% black friday. Verjaardagscode is 25 euro. En dan ook nog dubbel piggy ergens. En dan verwacht ik ergens ook nog in het voorjaar nog wel een keer extra korting (dat was vorig jaar ook). Hoewel ik er nu nog 1 heb besteld voor de oude prijs met een levering van februari. Dus misschien heb ik maart niet meer nodig (als het gras wil groeien). Dan wacht ik op de nieuwe oogst.
Het is vooral een kwestie van goed plannen. Ik heb het hele seizoen nog niet betaald voor de prijs zonder korting. Duurste wat ik uit was is 7,15 euro per baal.
xRivaldo schreef:Ik zie wel dat je alleen nog 10 euro korting kan krijgen per 1000 piggy punten, klopt dat? Voorheen waren 2000 punten toch 25 euro korting (o.i.d)?
Ja lastig, omdat je dus niet precies weet wanneer welke korting komt als VIP. Ik doe ongeveer 3,5 maand met een levering. Moet half mei weer bestellen.
Goed plannen inderdaad. Thanks!
Puchje schreef:De ontstofte baaltjes in plastic is echt ontstoft kruidenhooi in een plasticje, niets meer, niets minder
Moska schreef:Is er hier iemand die weet wat de afmetingen zijn van een pallet vlas met 54 stuks? En dan met name de hoogte. In principe kan het in de schuur gebracht worden met een heftruck oid, maar de deur is maatgevend natuurlijk, schuur zelf is hoog genoeg.
Veulen84 schreef:Ik heb dit gedaan, omdat ik niet geloofde dat de baaltjes wogen wat in de beschrijving stond, en dat klopte.Is er iemand hier die wel eens een baaltje op de weegschaal heeft gelegd?
En toevallig iemand die hier wel eens de ontstofte baaltjes in plastic heeft gehad? Is dat meer hooi of echt een soort kuil?