Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Ik breek even weer in hoor, sorry dat ik nooit zo actief bijdraag! Maar ik heb weer eens een vraag..
Ik wil nu toch echt voor komend zomer graag een uier/navel/achterbeen bescherming, en ik ben er nog niet uit hoe of wat! Ik heb nog veel stof van kapotte EJ/Divoza/RSHI/Boett dekens, dus ik zou wel graag iets zelf willen maken/knutselen, maar ik heb geen idee hoe!
Hoe kan ik het beste een patroon maken, en hoe kan ik het het beste vastmaken (met vastmaken bedoel ik hoe ik hem het beste dicht kan doen als Misty het aan heeft, zodat de kans het kleinst is dat er beestjes tussendoor kruipen). Het liefst wil ik iets wat helemaal dicht is, aan de buikflap vast ofzo?
Snappen jullie het nog?
Marjo89 schreef:Sodeletuut schreef:Ik breek even weer in hoor, sorry dat ik nooit zo actief bijdraag! Maar ik heb weer eens een vraag..
Ik wil nu toch echt voor komend zomer graag een uier/navel/achterbeen bescherming, en ik ben er nog niet uit hoe of wat! Ik heb nog veel stof van kapotte EJ/Divoza/RSHI/Boett dekens, dus ik zou wel graag iets zelf willen maken/knutselen, maar ik heb geen idee hoe!
Hoe kan ik het beste een patroon maken, en hoe kan ik het het beste vastmaken (met vastmaken bedoel ik hoe ik hem het beste dicht kan doen als Misty het aan heeft, zodat de kans het kleinst is dat er beestjes tussendoor kruipen). Het liefst wil ik iets wat helemaal dicht is, aan de buikflap vast ofzo?
Snappen jullie het nog?
Zie dit nu pas.
Ik zou met enkele stof en spelden ea vast zetten. Dan aftekenen.
Ik zou dit ook wel willen ben benieuwd wat je ervan gaat maken
ellepel schreef:ja is dat echt zo?
ik wil sowieso iets geven tegen zand in de darmen,want heb het idee dat dat er wel zit.
vroeger gaf ik altijd zo'n lekker lijnzaadprutje,maar om een of andere reden heb ik dat al een paar jaar niet gedaan.
ik weet van het lijnzaad dat ze het lusten en waar ik het kan kopen,maar dat psyllium weet ik niet.
zag wel die psylliumslobber bij de welkoop staan,maar die vond ik echt veel te duur