Bij mij stroomden me handen al voordat er nog maar een aanwijzingen gedaan was. Er werd alleen nog maar gesproken over waar het vandaan kwam. Die Reiki master zei ook dat ze eigenlijk niet wist wat ik kwam doen, want ik kon het al en zij zou juist van mij kunnen leren. Ik moest toen wel lachen omdat ik haar niet geloofde. Later bij de Trance Helling leerde ik dat ik inderdaad de Reiki niet nodig had omdat ik zelf al kon healen maar daar was ik me toen nog niet van bewust. Ik voel/weet ook eigen vanzelf waar ik mijn handen heen moet brengen om te beginnen. Dus in zoverre zie ik eigenlijk geen verschil met het verhaal van het magnetiseren.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar of je bij magnetiseren werkt met je persoonlijke energie en na afloop dan ook eerst zelf even bij moet tanken zeg maar. Wanneer ik iemand een behandeling heb gegeven, ben ik zelf niet moe omdat ik niet met mijn persoonlijke energie werk zeg maar. Ik fungeert als het ware als doorgeefluik. Krijg je bij een magnetiseer behandeling ook informatie over het karakter of de ziel van het paard?
Of is het puur lichamelijk wat je merkt? Voel je in je eigen lijf de eventuele pijn van het paard?
overigens ben ik erg blij met dit topic want mede door dit topic heb ik de juiste behandeling voor mijn merrie kunnen vinden waardoor ii nu echt een heel verschil ervaar met rijden.

Soms denk ik wel eens iets, maar is dat lastig uitleggen aan een dierenarts wat ik nu precies merk. omdat het vaak een gevoel is, dan is het fijn als je iemand treft die wel iets kan met je info