Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is echt spelen en geen rottigheid maar gaat eindeloos door en de paarden waarmee hij bijten helaas niet echt van zich af.
). Hij is lekker opdringerig en speels; precies zoals een drie-jarige hoort te zijn.
Zoals Plukje al zei doet hij het goed op het land! Hij ziet er goed uit en is erg actief (lees: vervelend naar de andere). Ik zal kijken of ik een filmpje van uploaden, daarop zie je wel duidelijk dat hij niet helemaal goed is. Maar ach, hij is nu zoveel blijer dan toen hij veel moest werken en in de paddock stond. Ik ben in elk geval heel erg trots op hem, hij is toch maar mooi 3 jaar geworden
Ik vraag me wel af of hij nog wel wit gaat worden

xxSaschaa schreef:Hoi! Ik heb half het topic door gelezen, en wat heb ik een bewondering voor jou zeg! Fijn dat hij bij jou een kans heeft gekregen en het nu goed met hem gaat! Ik heb nooit gelezen wat de uitslag was van de foto's (als je die nog hebt laten maken natuurlijk) en wat er nou eigenlijk precies aan de hand was/is met hem. Ga je later nog met hem rijden of mag hij lekker op het land blijven?
Iniedergeval heeel veel succes en plezier met Muis