Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....en ook dat gaat me lukken
) waar het heel anders gaat in haar topic en zij ook zo haar best doet voor haar paard...
al doende leert men he,ook mede door de prednisolon natuurlijk,maar in t ijzermix die ik erbij gaf,zit heel veel energie en als ze die niet kwijt kan....dus af en toe even onderhoud kuur en niet te lang,want haar bloedwaardes reageerden er dus wel goed op met de aanmaak van rode bloedcellen.....
Daarna heb ik wel even een potje staan te huilen, puur van blijdschap. Dus ik snap je gevoel van de goede uitslag.

) bij elkaar...
ja heel voorzichtig,maar ze hebben nog geen voorzichtige juichpoppetjes als smiley
Verder heeft ze er geen moment kreupel meegelopen, dus mijn angst dat het een breukje was en misschien einde verhaal was wel heel erg zwart gedacht. Maar de blijdschap die ik voelde bij de uitslag van de foto's was erg groot. Vandaar de tranen van opluchting. Ik was zo bang dat ik mijn lieve brave merrie op moest geven. Het is een paard dat erg graag wil werken en het is zeker geen paard dat je een plezier doet met gras maaien de rest van haar leven. Dus een weidepaard was het niet geworden. Maar gelukkig mag ik nog elke dag van haar genieten.

ze loopt weer vrij normaal ,voer was al eerder aangepast en ijzer even gestopt en warm houden,ze staat tot knieen in stro en mag alles zelf bepalen of ze wel of niet naar buiten wilt en zo ja heeft ze dek op en t kost nog moeite om die weer af te krijgen,ze vindt het niet erg zo te zien
vind 't moeilijk te omschrijven.