timokyana schreef:................Ik heb nu mijn printer even klaar gezet zodat ik een aantal dingen op papier kan zetten en even een verslag kan maken om mee te nemen naar den hoek.Over het verloop van de afgelopen maanden,uitslagen van onderzoeken etc.
Als iemand mij nog kan adviseren over voermonsters,graag!
Ik wil nu van verschillende balen hooi meenemen,gras uit verschillende weide,kruidensnoepjes,haar suplementen momenteel.
Moet dit ook in een plastic zakje en dan alluminiumfolie eroverheen?
Vanmorgen ging het trouwens 'goed'met Kyana.Althans voor haar doen goed.Ze loopt zoveel beter (maar nog steeds slecht), ze stapt echt door en loopt meer.Nog steeds niet specifiek kreupel op een bepaald been.Vanuit alle 4 haar benen loopt ze slecht.
Goed van je om een verslag te maken, ook voor jezelf! Moet eerlijk zeggen dat ze dat bij Den Hoek niet nodig hebben. Ze komen er ook wel achter zonder foto's en/of verslagen. In principe hoef je niet eens te vertellen waarvoor je komt. Wordt namelijk tijdens het consult allemaal duidelijk en je zult bevestiging krijgen voor hetgeen jij ziet/voelt bij je paard.
Krachtvoer kun je een handje van meenemen, allemaal apart in een boterhamzakje. Naar mijn weten hoeft dat niet in het aluminiumfolie. Supplementen kun je gewoon meenemen in de verpakking zoals het nu is. Hooi, pluk in een zak, apart van ander hooi. Gras heb ik nog nooit laten testen, weet niet of dat kan maar je kunt het op dezelfde wijze meenemen lijkt mij.
Fijn dat het beter gaat!