Leedebee schreef:Hier in het topic vind je verschillende ideeën en foto's, maar de meest gebruikte oplossing is toch de middelste horizontale strook er tussenuit te knippen en zelfs ook de 2 verticale rubber stroken aan weerskanten van de middelste. Zo komen de neusgaten mooi vrij.
Wat betreft het eet gat; Deze lijkt klein, maar de meeste worden er erg snel handig mee. Die van mij kan er zelfs hooi mee eten
merrieveulen schreef:ik zal even foto's maken van mijn verbouwde bloempot, ik heb 'm lekker luchtig gemaakt nu. op zich hebben onze paarden geen problemen met dat de korf vrij dicht is, alleen had Faram steeds een geïrriteerde neusvleugel. daarom heb ik die van hem opengewerkt. Mone staat gewoon met een dichte.
ben het wel met je eens dat zo'n dichte een erg paardonvriendelijke uitstraling heeft. Mone heeft er echtere geen problemen mee, en de andere paarden hier die er één dragen ook niet. voor de meeste paarden dus prima.
Thanks! Dat was het idd wat ik zocht, ik had jullie plaatjes gezien maar niet echt gelezen (solly