Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:Nou spookje, een second opinion kan geen kwaad maar om de prognose van de DA nou belachelijk te noemen?? Alleen omdat het niet is wat je horen wil... Niks kortzichtig, ik vind het raar dat iedereen TS aanmoedigt om naar een DA te gaan, en vervolgens de DA afkraken.. Die heeft er voor geleerd, maar nee bokt weet het beter hoor!
Ts veel succes met je paard en ik hoop dan maar dat je er niet op zal gaan zitten.
keona schreef:kan iemand mijn vraag beantwoorden?
is het paard van ts met zo'n rug dus ook afgeschreven om voor de koets te lopen of kan dit wel met zo'n rug.dit vraag ik omdat paard geen pijn heeft en rijden ik met zo'n rug dus ook echt geen mogelijkheid vind.misschien kan ts zo er nog plezier aan beleven en heeft het paard ook nog een leuke tijd
Prisca schreef:keona schreef:kan iemand mijn vraag beantwoorden?
is het paard van ts met zo'n rug dus ook afgeschreven om voor de koets te lopen of kan dit wel met zo'n rug.dit vraag ik omdat paard geen pijn heeft en rijden ik met zo'n rug dus ook echt geen mogelijkheid vind.misschien kan ts zo er nog plezier aan beleven en heeft het paard ook nog een leuke tijd
Ik denk dat het wel moet kunnen. Mist goed getraind en in de bespiering blijft.
Denk dat de TS goed moet nadenken wat de mogelijkheden blijven voor dit dier. Er idd mee rommelen leuk maar vaak ook erg paard onwaardig. Wat als hij in verkeerde handen komt en toch iemand opklimt.
Ik denk dat ik voor de meest veilige weg zou kiezen.
Yamcha schreef:Wat ik lees (corrigeer mij als ik het fout heb) is het verhaal van de artsen niet zozeer onduidelijk, er zijn foto's gemaakt van de rug (mij idd ook niet duidelijk of de héle rug op de foto's staat of alleen het deel achter de schoft, maar ik begrijp dat er niets aan te doen is, en het alleen erger zal worden.
Ik heb er begrip voor dat TS wil weten of ze in Duitsland wel kunnen opereren, maar ik denk dat je ook moet bedenken dat als ze in Utrecht al niet kunnen opereren, dat de kans heel klein is dat het ergens anders wel kan. Ik snap dat je het probeert hoor.
Een belangrijke vraag is wel: als het niet kan, wat doe je dan? Hoe ver wil je doorgaan? Ik denk dat het wijs is om daar vooraf een besluit over te nemen, en daar ook niet van af te wijken.