Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:Onne, was er bij jou al meer bekendheid na de uitslagen?
Hokke, hoe gaat het daar?
Is bij wel meer mensen wat stiller geweest de afgelopen tijd dus ben benieuwd!
SuperRoos schreef:Ehm, even de rest van je verhaal terugdenken hoor, hadden ze in Bodegraven wel positief op IR getest dan?
Zeker dat dit bloedonderzoek goed is gegaan en bloed goed bevroren is aangekomen?
Flosje446 schreef:Heb je dus verschillende DA's (niet alleen die van Bodegraven)? En beide hebben ze verschillende waarde gemeten? Kan het dan toch niet zo zijn dat de insulinewaarde bij Bodegraven hoger was door toch eventuele stress omdat hij op de kliniek stond?
Welke DA heeft je bij Bodegraven geholpen (even uit nieuwsgierigheid)?
SuperRoos schreef:Dana01 schreef:Superroos:
niet alleen door het voer
in combinatie met magnesium en een streng weidebeleid
Dat vroeg ik me dus af, omdat dat er niet bij stond.. Kan 'anders' overkomen op mensen die niet goed meelezen in het topic en enkel het berichtje zien met betrekking tot dat voer
Citaat:* Malachiet Edelsteen
* Agroliet zout
* Reiki
* Bachbloesem therapie
* Osteopathie (losmaken van blokkades)
* Groene Os produkten
- all septicum
- nier compositum
- lever comp
- blaas/nier comp
- milt comp
- drainage comp
(www.edera.nl)
* losse kruiden
- goudsbloem
- guldenroede
- heermoes
- paardenbloem
- kleefkruid
- brandnetel
- rozenbottel
- ceanothus americanus
- lycopodium
(www.jordenshippo.nl)
* losse produkten
- aloe vera sap, inwendig
- groene leem, inwendig - uitwendig
- omega olie
- appel azijn
- MSM poeder
- Magnesium
- D-tox van NAF
* calendulazalf
* colliodaal zilver
* traumeel gel / arnica
* laminaze
*Kiezelderma heb ik hier ook nog gevoerd. Overigens meer produkten van bio-ron (veendrenk, bokashi, ursonne kruiden)
* homeopathie
- mercurius C30
- kiemplant Urinewegen/lever/prostaat/glyco
- habifac
- lymfomyosot
- Urostei
- Chlorella
.
Pellie schreef:Aanvulling:
Gam heeft als ik er niet op let, snel last van overgewicht, ziet er opgeblazen uit vooral bij rijk hooi en vol op het gras staan. Met een hooi dieet is het binnen de perken te houden. Verder is hij thuis erg moe, fut-,en energieloos: ziet er zo ook uit.
Hij kampt al bijna 5 jaar met drainage problemen waar ik (en natuurgenezers) de hoogspanningskabels de schuld van gaf. Heeft ook een enorm dikke koker gehad, nu alleen op rechts, links is goed.
Meerdere onderzoeken geven niks concreets aan.
Nu staat hij sinds 3 weken weer op gras en ik zie hem weer groeien (merk het ook aan de singel), heeft kleine oogjes, staat als een zak zout op het land. Alleen met rijden is hij energiek en alert etc.