Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:53

Prissey schreef:
Ik weet het.. maar hij zit zo vreselijk in me hoofd!!! En ben zo bang dat als straks iemand anders toch die pony in handen krijgt hij toch onnodig gaat lijden.. Ik weet dat de meeste ofwtewel iedereen het heus wel het beste met hem voor heeft maar toch is het moeilijk uit te leggen gevoelsmatig.. Als ik hem zie inslapen geeft dit mij een geruststellend gevoel en ben ik voldaan. ik wil niet dat hij hoeft te leiden

dat snap ik idd heel goed .. ! ik zou het ook erg moeilijk vinden als je hem dan alsnog uit het oog verliest !!

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:54

Alvast veel succes,en hoop dat als ik morgen teruglees,er hulp is voor het diertje!
Ik hou het topic in de gaten,en duim mee voor een snel einde van deze lijdensweg van de pony.
Ik ga maar wel zo verstandig zijn om wat te gaan slapen :D

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:58

Prissey schreef:
Ik weet het.. maar hij zit zo vreselijk in me hoofd!!! En ben zo bang dat als straks iemand anders toch die pony in handen krijgt hij toch onnodig gaat lijden.. Ik weet dat de meeste ofwtewel iedereen het heus wel het beste met hem voor heeft maar toch is het moeilijk uit te leggen gevoelsmatig.. Als ik hem zie inslapen geeft dit mij een geruststellend gevoel en ben ik voldaan. ik wil niet dat hij hoeft te leiden

Stel dat ik hem via omwegen in handen krijg dan haalt hij 5 januari niet eens.
Maar ik denk dat niemand deze pony laat leven.
Op 1 uitzondering na maar we moeten zorgen dat die hem niet gaat krijgen.

Binky_Zephyr

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:59

we zijn weer lekker secatisch bezig ..

laten we idd hopen dat dit snel over is voor het beessie !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 04:16

Ik hoop voor de pony het beste, wat dat ook moge zijn.
Ik zou ook een dierenarts in de buurt zoeken die het diertje kan beoordelen en in laten slapen. Zo snel mogelijk gezien wat de TS beschreef over de toestand van de pony.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 04:21

ik hoop dat het diertje eindelijk ingeslapen word, zodat ie naar de eeuwige groene weides kan.

verder hoop ik, dat bepaalde bokkers iets minder off-topic gaan. :)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 04:25

kan hij lekker genieten met alle andere ponybeesten op de groene weides !! het is denk ik toch wel het beste voor de pony !

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 08:29

sjeik schreef:
Prissey schreef:

:( ik erger me dood aan jou. wat ben jij een botterik. ben jij wel eens positief?
er wordt hier vanalles gedaan om het diertje te helpen, maar niks is goed in jou ogen.
sorry hoor moest het ff kwijt. :o

Ts ik hoop dat jullie er uit komen.
trek niks van sommige aan hier, er zitten altijd van die bullebakken bij.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:25

Jeetje zeg, met steeds groter wordende verbazing heb ik dit topic helemaal doorgelezen. Mijn eerste reactie in dit topic is dat ik niet dan respect kan hebben, omdat de TS doet wat in haar macht ligt om het dier een kans op een mooi einde te geven.
4 Pagina's later wordt er alleen nog maar gevloekt, persoonlijk aangevallen, noem het maar op. Persoonlijke dingen worden aangehaald, en aan het eind is er zelfs een complete discussie tussen mensen die toevallig het topic binnenkwamen, en nu ook ruzie hebben.
Als je de eerste pagina leest kan je zien dat de TS het dier een prettig einde wil geven, en dat ze dat allemaal stap voor stap aan het regelen is. 20 pagina's later is het door alle reacties heen bijna niet meer mogelijk om de reactíe's van de TS eruit te pikken.
Mensen denk toch eens na? Waar gaat dit toch over? Als je persoonlijke dingen over de TS weet waardoor jij denkt dat de TS niet doet wat ze zegt dat ze gaat doen, prima. Maar ga die niet op zo'n manier erbij betrekken, want 9 van de 10 bokkers weten niet waar dat over gaat. En als iemand zoiets roept in de zin van fool me once, fool me twice, gaan 9 van die 10 bokkers erachteraan, en vliegen bovenop de TS, want ze zal toch wel iets fouts gedaan hebben. Echt waar, hoe oud waren we ook alweer?
Feit is dat er iets geregeld wordt voor de pony. Had de TS dit topic niet geopend, dan hadden al die bokkers die hier nu herrie aan het schoppen zijn niet geweten van het bestaan van dit knulletje. En nu dit. Het is toch niet te geloven.
TS: Ik hoop gewoon dat jij en zoetjes eruit komen, jullie hebben duidelijk het beste voor met deze pony, eerdere dingen die misschien voorgevallen zijn gaan mij niets aan, en afgaande op dit topic heb jij echt het beste voor met het kereltje.
Ik hoop vandaag in dit topic voortgang te kunnen lezen, en geen vetes, ruzies of ander gezwets.

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:33

Ik hoop dat de pony snel uit zijn leiden verlost wordt.

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:44

ik ben het het helemaal met pluttersput eens.de ts doet wat in haar vermogen ligt.nog sterkte met de beslissing want die zal niet makkelijk zijn.voor het diertje hoop ik dat hij gauw pijnvrij word.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:44

vrouwke schreef:
:( ik erger me dood aan jou. wat ben jij een botterik. ben jij wel eens positief?
er wordt hier vanalles gedaan om het diertje te helpen, maar niks is goed in jou ogen.
sorry hoor moest het ff kwijt. :o

Ts ik hoop dat jullie er uit komen.
trek niks van sommige aan hier, er zitten altijd van die bullebakken bij.

Je hebt er geen idee van wat sjeik gisteravond allemaal al gedaan heeft voor dit beestje. Hij reageert daarom misschien terecht geïrriteerd. Achter de schermen is n.l. heel wat meer bekend dan hier in het topic vermeld wordt. En dat zijn geen frisse verhalen kan ik je vertellen :n Maar het heeft inderdaad weinig zin elkaar zo aan te vallen.

Paardje zou idd het beste af zijn als ie terplaatse afgeschoten kon worden..... dat kan niet...... daarom desnoods met pijnstilling zo snel mogelijk naar dichtsbijzijnde DA zou ik zeggen.

mayOOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:56

sjeik schreef:

Sorry, ik vind dit een erg botte reactie!
inmiddels zijn er al 6 pagina's om als het niet meer is met zulke flauwe reacties van jou, maar wat heeft de pony eraan niks!!
dus ik hoop dat je wat normale gaat reageren of hier gewoon weg gaat, en die 2e optie lijkt me de beste.

nu weer ontopic, en hopen dat het ook zo blijft! ;)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:58

Slotje voor overleg.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:11

Hier wel een update van Prissey, die ik op verzoek hierbij plaats.

Prissey schreef:
Alles is geregeld de pony wordt gehaalt alle kosten zijn toelaatbaar.

Ik heb met de DA het een en ander kunnen kortsluiten en die maakt een speciale regeling ivm zijn openingstijden voor ons!

De pony wordt eerst goed bekeken eventueel worden er ook foto's van zijn benen alle 4 en de rug gemaakt om te zien hoe het er allemaal uitziet voor Kneusje..

Blijkt dat het voor kneusje einde verhaal is en hij echt teveel pijn heeft en geen paardwaardig leven kan leiden dan wordt hij vredig ingeslapen, maar wel nadat al het mogelijke voor Kneusje is gedaan en gebprobeerd.

Kortom wil ik jou wel heel erg bedanken voor je super actie en medewerking!
ik hoop ook dat jijzelf hier vreden mee kan sluiten en wil je uiteraard op de hoogte houden met hoe het verder gaat met Kneusje als je hier intresse in hebt.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:32