Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
perzie schreef:gisteren is de dierenarts terug geweest (moest komen inenten) en hij denkt dan toch aan pollenalergie ...
Raar vind ik dat want er is geen snot of gehoest ?!
Hij heeft nu aangeraden met zo een doekje te rijden, dat ga ik morgen nu eens proberen ..
perzie schreef:gisteren is de dierenarts terug geweest (moest komen inenten) en hij denkt dan toch aan pollenalergie ...
Raar vind ik dat want er is geen snot of gehoest ?!
Hij heeft nu aangeraden met zo een doekje te rijden, dat ga ik morgen nu eens proberen ..
perzie schreef:En gebruiken jullie ook zo een neusflapje ? of iets anders ...
Hoe weet je op voorhand dat er pollen zijn en ze er last van hebben ...
Coentjuh schreef:Die van mij heeft begin dit jaar niet gehoest. Hij hoest al jaaaaaaaaaaren voor zijn hooikoorts/shaking periode (dus rond feb/mrt/apr) maar dit jaar eigenlijk vrij weinig...
ellepel schreef:ik heb eerst een panty geprobeerd en toen een neusflapje,maar appie werd daar echt helemaal kriegel van en moest en zou die troep van zijn neus hebben![]()
zijn ogen van vandaag:
ik heb gekeken bij de rest van de paarden (ongeveer 15 stuks) en er was er eentje die het ook wat dikker had onder de ogen
Moragh schreef:Sjoyceje schreef:Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met S., onder andere de therapeute van Singasong.
Moragh, welke homeopaat heeft jou paard geholpen? Wat fijn dat je paard trouwens nog steeds niet schud!!
Dezelfde!
mebianca schreef:Dan moet nog wel even haar tel. nr hebbenkan iemand die mij effe pb'en? En ben wel beniewd hoeveel dat ongeveer gaat kosten... ligt natuurlijk ook aan wat ze allemaal moet gaan doen maar een schatting zou mooi wezen..
Maar hoe ga je urine pakken Sjoyceje?? lijkt me nog best een klus