Paloma haar zolen zijn zo dun, dat je amper nog een ijzertje er op kan zetten. Ze heeft een aangepast w-ijzer nodig, aangezien haar hoefbeentje al wat gekanteld is.
Heeft iemand ervaring met plakijzers? Mijn smid kan ze wel bestellen, maar heeft niet zo'n brede ervaring ermee...
Anoniem
Geplaatst: 11-08-14 10:31
Ik heb daar weinig tot geen ervaring mee Aleyl, maar als je nog even geduld hebt, krijg je vanzelf reacties van degenen die daar meer van weten, sterkte!
SuperRoos
Geplaatst: 11-08-14 19:51
Lieve mensen..
Fiek is duidelijk geweest vandaag.. Hij had lang genoeg gestreden.. Begin van de avond is hij vredig ingeslapen.. Er was erg weinig nodig om zijn hartje te laten stoppen en hij heeft zich helemaal over gegeven. Een tweede injectie was al niet meer nodig.. Een 'mooie' laatste bevestiging van hem dat hij moe gestreden was en dat het ok was zo... Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle hulp, lieve berichtjes etc..
heel erg veel sterkte super roos je hebt de goede beslissing genomen,het gemis zal ondraaglijk zijn.maar hij heeft nu zijn rust.heel erg veel sterkte met dit zware verlies
Jessix
Geplaatst: 11-08-14 20:33
SuperRoos, de tranen schieten in mijn ogen... Wat zijn jullie beide dapper geweest! Heel veel sterkte. Je paardje heeft zich geen liever baasje kunnen wensen.
timokyana
Veel sterkte SuperRoos.. je was er voor hem. Op het juiste moment..
Chic gaat wel lekker. Morgen maar weer eens testen (1e keer is een jaar terug). Vorige week was ik nog onzeker over hoe hij zich hield, maar na vandaag is alle twijfel weer weggenomen. Hij stond de boel af te breken en te brullen als een jonge hengst in stal. Daarna gereden met stang en trek (werd 'ie vroeger ook mee gereden) en hij was toch een partij fris.. Ik hoop dat we dit nog een aantal jaar zo kunnen houden
Wat een prachtige foto van jullie SR, een mooie herinnering aan jullie mooie band samen. Een klein traantje in mijn ooghoeken omdat ik weet hoe dit voelt.
Heel veel sterkte en zonder twijfel heb jij het beste gedaan wat je kon doen. Fiek heeft geen pijn meer!