Ze staat nu ingesmeerd en wel onder d'r mooie nieuwe (nu nog schone) RSIH..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thanks voor jullie reacties. Ik heb zo'n gladde die over het hoofd gaat besteld.. Heb hem vandaag voor de 2e keer binnen gekregen want de eerste was te klein, blijkt deze ook te klein te zijn. Wat voel ik me nou een kneus zeg! Ik heb nog nooit eerder paardendekens gekocht en dacht dat de maat voor de schofthoogte stond..
Net even gegoogled en gezien hoe het dus echt zit.. ooh wat stom zeg! Had ik dat nou maar gelijk gedaan.
(is 4 jaar geleden, haha)

. Mss maar eens even in de schuur kijken of ik nog ergens een stuk canvas heb liggen en dan naar de dekenreperateur brengen. nobbie91 schreef:Misschien hele domme vraag, maar hoe doen jullie dat met een eczeemdeken?.. Gewoon dag en nacht om laten? Of elke keer als het regent eraf halen.. hoe let je daar op? Ik heb een deken voor mn verzorgpony gekocht maar kan er niet elke keer heen om die deken te wisselen, en denk dat de eigenaar dat ook niet zal doen. Is dat een probleem, als het heeft geregend en die deken zit nog om?
Deaglán schreef:simongek schreef:mijn paard had zijn staart helaas flink geschuurd. Hij staat dus nu onder zijn eczeemdeken met winterdeken erover heen.
Is het bij jullie nog zo koud dan?
Is vandaag van ruim 300 gram naar 200 gram gegaan.