Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:fargo schreef:quote="Focussed"
Hartstikke bedankt!!!Ook voor alle tips
![]()
BI gaat €2,- per pil (1mg) kosten.
Dus een doos met 50 pillen is dan €100,-.
En toen vond je DA het raar dat je toch liever een recept had bij de apotheek![]()
![]()
/quote
![]()
Eerste kwartje vandaag in een stukje ontbijtkoek gedaan, ging er zo in
Jemawi schreef:Geeft iemand hier glucosamine bij? Ik kreeg als tip van mijn VA hier eens naar te kijken, maar werd in het artrose topic geattendeerd op de suikers.
Ik heb niet het idee dat dit direct nodig is, maar VA gaf aan dat het niet verkeerd is voor de oudjes.
liljebo schreef:Mag ik even inbreken?
. Ik overweeg ook hem te testen, maar betwijfel of de gedane proef wel voldoende is om uitsluitsel te geven, ook met de eerder genoemde merrie (17 jr)
Jannepauli schreef:liljebo schreef:Mag ik even inbreken?
. Ik overweeg ook hem te testen, maar betwijfel of de gedane proef wel voldoende is om uitsluitsel te geven, ook met de eerder genoemde merrie (17 jr)
Liljebo .. ik ken een meneer in Zweden die zeer goed op de hoogte is van alle ins en outs van Cushing, maar ook de situatie ter plekke kent (in Zweden heb je tenslotte niet op iedere straathoek een DA praktijk) en dus uit ervaring weet hoe je dit moet aanpakken. De man is wetenschapper, heeft veel ervaring met Cushing, voeding etc.- geen paardenamateur. Zal ik hem vragen of je met hem contact kan opnemen voor meer info? ( Kost geen geld hoor, hulp is gratis)
Dennis schreef:Ik heb me al eens eerder gemeld. Maar meld me nog eens.
Mijn Dennis is nog niet getest, hij doet het op het moment wel prima. Maar vind echt dat hij oud word (hij is pas 15, sinds 2,5 jaar pas ruin).
Krijgt wat vitamine korrel en een beetje gluco balance. Hij is z'n winter haar op z'n benen nog niet 100% kwijt, maar begint al wel aan z'n nieuwe vacht (die ik er nog niet super uit vind zien). Hij is altijd mooi op gewicht geweest en echt in mooie conditie. Hij heeft nu een schrale bovenlijn en een hang buik (niet extreem, maar wel duidelijk meer dan dat hij gehad heeft).
Vorig jaar is hij uit het niets in eens bevangen geweest. Hij heeft altijd VEEL winter haar gehad, maar afgelopen jaar was het echt extreem (heb hem toen ook geschoren omdat hij echt ziek van de warmte was).
Ik twijfel of het de moeite is hem te laten testen op cushing. Hij doet het wel prima, maar niet geweldig. Maar of dat gewoon leeftijd en/of castratie zijn weet ik niet. Hij is al een tijd met pre-pensioen. Af en toe een kinder lesje en verder lekker in de groep staan veulentjes opvoeden.
Wat denken jullie?