). Dus nog geen deken ...Ik vind het moeilijk allemaal, wil natuurlijk ook niet te laat zijn .. Maar langs de andere kant: hij heeft het altijd maar heel licht gehad, hij staat nu anderhalf jaar op een andere stal, krijgt ander "krachtvoer", ander ruwvoer, zit een stuk beter in zijn vel (is héél veel vetjes kwijtgespeeld
), heeft geen lange dikke manen meer (al had hij dat toch altijd maar half, maar dat was wel echt een dik stuk).. Dus ik vraag me af: hoeveel last zou hij nog krijgen .. Tot nu toe dus totaal niks ... Zondag was het hier al best zonnig en warm, zag in de weide vanalles vliegen maar hij reageerde totaal nergens op, ben gaan buiten rijden en ook daar totaal geen reactie (normaal schudt hij in de zomer nogal met het hoofd enzo, als reactie op al het gespuis dat rondvliegt). Dus dat zijn wel allemaal goede tekens ... Alleen weet ik dus niet hoe lang ik het zou aankijken 
Wat ik wel heb gedaan zondag is manenliquid gesmeerd ... ook daar twijfel ik nu over of ik dat gewoon blijf doen (moet om de zoveel dagen) of het nog even aankijk .. Ik kan wel smeren, en misschien heeft hij dan totaal geen last, maar dan weet ik nog niet of dit komt door het andere voerbeleid en de rest, of door het product
Nog steeds op 4 capsules prednisolon per week.